Gjest Gjest_solskinn_* Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 Hei Har aldri lest noe særlig "dameblader", men vil så gjerne lære mer om moter og denslags.. Tok en tur på butikken i den hensikt å kjøpe et slikt "moteblad", men dum som jeg var trodde jeg det fantes bare ett eller to. Det var jo en hel jungel av dem Så da håper jeg noen kan hjelpe meg å finne bladet som passer for meg. Det må inneholde moter, selvfølgelig. Klær, sminke, sko, vesker etc. Gjerne sånne med forslag til hva man skal kjøpe hvor.. Og være beregnet på sånn ca min aldersgruppe (jeg er 23, og jente ja). Minst mulig fra-virkeligheten-historier der folk har det fælt. Hm.. som sagt, jeg har overhodet ikke peiling. Alltid kjøpt illustrert vitenskap om jeg trengte et blad..
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 Jeg synes norske Elle er det beste motebladet! Henne og KK er litt for "kjerringete" for meg, DetNye er litt for fjortiss. Lykke til!
Colargol Skrevet 27. april 2006 #4 Skrevet 27. april 2006 Synes ikke det er lett jeg heller, det blir Donald uansett! Jeg har falt for "nye" Woman, men leser KK i ny og ne også!
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2006 #5 Skrevet 27. april 2006 Nå kommer jo Costume på norsk, som er et rent moteblad. Ellers er Tique også først og fremst et moteblad. Og så har vi danske Costume.
Gjest Binna Skrevet 27. april 2006 #6 Skrevet 27. april 2006 For klær vil jeg anbefale Elle, for hår og sminke vil jeg anbefale Det nyes "make up og hår". Woman synes jeg ikke er så bra på klær og sminke.. der er det mer slarv. Costume har jeg ikke lest. KK har mer damete klær enn jeg regner med at du er interessert i.
Shoegal Skrevet 27. april 2006 #9 Skrevet 27. april 2006 Danske Costume er veldig bra, liker også godt norske Elle og er spent på den norske utgaven av Costume. Ellers liker jeg godt Harpers Bazaar og In Style (UK). Vouge er også bra - men det inneholder så utrolig lite sammenliknet med de andre bladene, og føles derfor som litt bortkastede penger.
Little sister Skrevet 27. april 2006 #10 Skrevet 27. april 2006 ELLE er favoritten, så kommer Cosmopolitan på en andreplass.
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #12 Skrevet 27. april 2006 Elle er veldig bra. Ellers er Det Nye ganske ok. Styr for all del unna Kamille! Virker som det er skrevet for dyslektikere. De hadde artikkel om "påskemat" - og hadde et hett tips om at pølser i lompe kunne smake enda litt bedre med sennep og ketsjup. For det visste jo ingen...
Søtpotita Skrevet 27. april 2006 #13 Skrevet 27. april 2006 De hadde artikkel om "påskemat" - og hadde et hett tips om at pølser i lompe kunne smake enda litt bedre med sennep og ketsjup. For det visste jo ingen... ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå