Gå til innhold

Mobiltelefon fra Siemens- dårlig merke ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eks påstår at Siemens er et veldig dårlig merke, ifølge alskens tester.

Men jeg har lyst på Siemens telefon, så derfor så tenkte jeg å sjekke om det er flere som har dårlig erfaring med Siemens mobiltlf, eller om noen også har noe positivt å si ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt min siemens s 35 ganske lenge (snart to år?) og er kjempefornøyd! Har hatt nokia før det, men syns det er kjedelig å ha samme telefon som "alle" andre.

Skrevet

jeg liker ikke siemens, men det er fordi meldingene kommer på EN linje når du leser dem (de gjør iallefall det på mange av dem), jeg liker bedre Nokias måte å vise meldingene på. dessuten er nokia lettere å finne ut av (er ikke så teknisk hehe).

Skrevet

på EN linje?

uffda...det vil jeg ikke ha..

Skrevet

Det må vel være en gammel siemens? alle de nye har jo stort display! Dette gjør at menyene på de nye telefonene også er enklere enn på de gamle.

Gjest Anonymous
Skrevet

er storfornøyd med min siemens c-25, som har overlevd i 3-4 år nå.

søledammer, sneskavler og å bli mistet på asfalten har ikke vært noe problem. noen ler jo litt når jeg drar frem den gamle holken, men så lenge den virker, ser jeg ingen grunn til å bytte den inn. hvis du driver på med mye fancy tekstmeldinger, så bør du kanskje velge et annet merke.

vær obs på at mobiltelefoner generelt har mange feil, og at det nettopp er kommet nye regler for å sikre oss forbrukere mot alle søndags-telefonene som pøses ut på markedet.

*ravna*

Skrevet

Kjærsten min har Siemens-mob men har aldri hatt problemer (og han er veldig fornøyd). Min Nokia derimot... :x

Skrevet

Vi har en ny Siemens på jobben, og det som er med den som gjør med fantastisk og nesten støyende forbannet er at menyen på den er slik anrettet at den ikke umiddelbart forekommer meg logisk. Men jeg er sånn at jeg nesten kommer på gråten av sinne hvis praktiske ting ikke virker med en gang.

Men ALT.....absolutt ALT.....er bedre enn en motorola timeport....

Den er så grusom at jeg nesten kan bli poetisk av det.........

så jeg ble nokiat til slutt.

milo.

Gjest Newt, ikke innlogget
Skrevet

Jeg er forholdsvis fornøyd med min siemens sl45 (?), dvs, tatt i betraktning at jeg har behandlet den tøft. Er moden for utskifting nå, men jeg har hatt den siden den kom ut ny, og den har vært igjennom fontenebad, holiday-dip dukkert, og uendelig mange sammenstøt med flisegulv..

Newt

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Min eks var kjempefornøyd me sin Siemens, helt til han fikk seg Nokia. Han vil nok aldri bytte tilbake. Grunnen til at han byttet til Nokia var at tlf hans ble stjålet.

Skrevet

Er det slik at ekser er referansepunkt for mobiltelefoner?

les litt oppover her......... :ler:

Skrevet

Nokia-mob'ne er jo i større grad ungdomstelefoner, med et lettere lay-out. Siemens er (slik jeg ser det) mer voksen- men synes at menyen er håpløs- sikkert fordi jeg er vant med Nokia. Likevel har det jo vært veeeeldig mye klager på Nokia-telefoner i det siste.

Men du må nesten se på hva du vil ha ut av mobilen din & hvilke behov du har. Er jo gjort en del tester i det siste som du kan sjekke! (ex. på Tv2's hjemmesider).

Skrevet

jeg har bare lyst til å slå et slag for ericsson! :D

kjenner ikke til de aller nyeste siemenstelefonene, men syns de har hatt for innviklet meny (er en av de som mener man ikke bör trenge å lese håndboken for å finne fram på telefonen)..

Skrevet

Er kjempefornøyd med min Simens c45. Har hatt den leeenge nå, og den har tålt både knall og fall. Jeg synes ikke menyen er vanskelig. Fant ut av de meste med en gang, og måtte lese litt i manualen etterpå for å sjekke om det var noen "finesser" jeg hadde gått glipp av. Og det var det. Men det er det på de fleste mobiltelefoner. Det finnes vel omtrent ikke mobiltelefoner i dag som du må lese instruksjonsboka for å klare å bruke på vanlig måte, men det finnes heller ikke telefoner som ikke har "kryptiske menyvalg" og "hemmelige" hurtigtaster. Skjermen på min simens er stor og fin, og du får tak i masse bilder, skjermsparere og ringetoner dersom du er en sånn som er interessert i det. Jeg synes forresten at en av de største fordelene med Simens er at den er liten og nett, og har små taster. Når den simens'en med uttrekkbart tastatur kommer skal i alle fall jeg ha en sånn :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Ragnhild- jeg har veldig lyst på S45, for den virker som en utrolig god telfon! Vet du ca hvor mye den koster nå, og kan du si hvilke egenskaper den har? Plass til hvor mange meldinger?

Skrevet

Tror du får telefonen for en hundrelapp når det er kampanjer fra de ulike teleselskapene. Vet ikke hva min kosta, fikk den i gave for ganske lenge siden. Lagrer bare meldinger i kortet, så da er det plass til 12, men jeg mener det skal være mulig å lager dem i telefonen også dersom du vil. Man kan i alle fall lagre telefonnummer i telefonen i tillegg til kortet.

Skrevet

Har bare lovord å si om Siemens ME45, nå er den riktignok ikke helt min, men kjærestens. Kunne gjerne tenkt meg en sånn en ja, med blant annet bedre batteri enn min Nokia (har faktisk to like Nokia-telefoner; en som er konstant ladetelefon :-? ) Tok litt tid å bli kjent med ordboken, men det gjorde det vel egentlig også med Nokia sin. Det finnes jo ellers en hel del mobiltester på nettet, mener at i hvert fall Siemens ME45 gjorde det bra i flere.

ringblomst

Skrevet

Hva er forskjellen på Siemens C-telefonene, S-telefonene og ME-telefonene? Har hørt at S45 har veldig god lagrirngskapasitet.

Skrevet

Jeg vil bare si at jeg har kun hatt en mobil fra Siemens C25 og jeg var kjempe fornøyd med den. Ikke noe problemer med den nei.

Savner den enda jeg ...

I motsetning til min Nokia 3330, som jeg har hatt mye problemer med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...