Gå til innhold

Sjalu og usikker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Cathy_*
Skrevet

Jeg er litt usikker av meg...mest på meg selv,men jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre med det...hvordan kan man få bedre selvtilitt liksom????

Jeg og typen min har vært sammen i litt over et og et halvt år og jeg gruer meg til sommeren,da er det jo såååå mange fine jenter som kler av seg!

Kommer han til å se mye på de?Kommer han til å tenke,"bare dama mi hadde vært så perfekt?"....

Dumt men....føler/tror at gutter kanskje tenker sex i alt.... :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, de unge gutta gjør kanskje det. De voksne er for slitne av barn og mas :sjarmor: At du gidder å sitte å gruble på sånt. Ville du heller stengt ham inne på badet med solbriller på hele sommeren?

Hvis han går fra deg, så er det ikke for andre fine damer med lite klær, men for tåpelig surking om at han ser på andre. Surmuling og hele tiden gnål om bekreftelse.

Skrevet

Da er det vel noen som kikker på deg også, vet du.

Sånn utjevner det seg.

Dessuten kan du vel kikke litt du også?

Alle tar en titt på andre, men husk at de andre har ikke det som gjør deg spesiell for ham. Når du titter på andre menn, er det jo kun utseendet du ser på, og du vet jo at det er mye mer som gjør at du vil ha han du er sammen med.

Skrevet

hei.

Det må være forferdelig å være sjalu slik som du. kan se for meg hvor vondt det må være. Men du kan ikke la det styre deg, stakkars mannen din, han må jo tro at du ikke stoler på han! Vær trygg nok på deg selv til at du tør stole på han! Ikke la sjalusi ødelegge sommeren, det er alltid fine damer ute og går, så om han vil kikke på andre har han mulighet for det hele året-. Det at han er sammen med deg, betyr jo at han synes du er den fineste av alle! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...