anneliane Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 Regner med at "alle" sier Lee... Noe jeg ikke kan forstå, man får jo MYE fine rumpe i en Levis bukse i forhold til Lee bukse. De fleste som har Lee bukse blir jo flate bak, mens Levis gir mere løft!! Eller? Har ennå til gode å finne en Lee bukse som jeg er fornøyd med. Levis derimot Selv om jeg vet at Levis er "ut"
Ann Mari Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 Enig med deg, min kropp og ende ser best ut i Lewis Og den trives jeg best med også
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2006 #3 Skrevet 27. april 2006 Levi's er ikke ut. Det VAR ut, men de siste 2-3 årene har de oppdatert seg flittig, og kommet med flere stilige modeller.
Quirky Skrevet 27. april 2006 #4 Skrevet 27. april 2006 Levis passer definitivt mye bedre til min kropp en Lee. Og som Elphaba sier, Levis er trendy igjen.
Tusseline Skrevet 27. april 2006 #5 Skrevet 27. april 2006 For min del er jeg mest glad i Levi's, både pga. kroppsfasong og stil.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #6 Skrevet 27. april 2006 LEVIS her også, hvilke modeller liker dere??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå