Gå til innhold

Hva synes dere om

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjolen er jo lekker den, men utringningen er litt vel drøy for min smak (og mine bryst) :)

Skrevet

Jeg synes den var veldig søt! Hvis du synes utringningen er for drøy, kan du jo alltids ha en tynn hvit trøye på innsiden!

Skrevet

Fin, litt vel utringet for min smak. Tipset til afrOdite ville jeg ha fulgt selv hvertfall.

Skrevet

Den var fin den, selv om utrigningen ikke hadde passet mitt frontparti.

Gjest gjest1
Skrevet

Den var veldig søt :) Tror det er modellen som får kjolen til å se litt slutty ut..

Skrevet

Kjolen var for søt, til å ha en slik utrigning. Passer ikke sammen i det hele tatt, og da blir det helt feil i mine øyne.

Skrevet

Syntes den var lekker! Ikke slutty. Men man må ha pupper å fylle den ut med da..

Enig med Afrodite i at du kan ha en tynn hvit topp under.

Skrevet (endret)
Den var veldig søt :)  Tror det er modellen som får kjolen til å se litt slutty ut..

Utringningen går jo til under BHkanten, men hvis man bruker f.eks 80A(og ikke får kløft, kun litt bue) og ikke trenger bh, så trenger den ikke bli for dyp.

Endret av Binna
Skrevet

Den var fin! Også sto det at stroppene var regulerbare, så da går det kanskje an å begrense utringningen? Ellers kan du gå med en trøye under - ikke nødvendigvis hvit heller!

Skrevet

Synes den er kjempefin jeg.

Og er det regulerbara stropper på den, så trenger den sikkert ikke og være så utringet.

Men nå kommer det jo helt an på hva du skal bruke den til og.

Gjest LoisLane
Skrevet

Enig med Afrodite i at du kan ha en tynn hvit topp under.

Leste kropp i stedet for topp... :roll:

Synes kjolen var søt, jeg. Fint med en liten, lett jakke over også.

Skrevet

Jeg synes den var kjempe fin! Kunne godt tenkt meg den! :)

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg synes kjolen var kjempefin. Og jeg er IKKE enig med de som sier at det bare er å bruke en hvit topp under om du synes den er for utringet.

Synes du den er for utringet så kjøper du heller en annen kjole. Jeg kan virkelig ikke se for meg at det blir særlig pent med en topp under den type kjole.

Skrevet

Jeg synes denne kjolen er knallfin, har gått og tenkt på å kjøpe den et par uker nå ;)

Skrevet

Kjolen var kjempefin..

Men eg kunne aldri gått med so masse utringning.. Men som det er sagt tidligare, på den rette kroppen er jo denne kjolen skikkeli fin :)

Skrevet

Har bestilt den selv, da den er nydelig. Det som er så j****a kjipt er at jeg bestilte den i begynnelsen av mars og har ikke fått den enda. Fikk først 5-10ukers leveringstid, til 10.april. Dagen kom og gikk, fikk et brev i posten om at den var 5-10uker ytterligere forsinket..., sukk... Håper jeg får den til sommeren.... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...