Gå til innhold

Samlivsbrudd


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei på dere,,,et lite spørsmål..

Jeg er kommet sammen med en gutt på 29 år, han har to barn fra før..

X-konen nekter han å la meg få treffe barna, hun er meget bitter!!! på han... siden han gikk fra henne til fordel for meg. Vi har vert sammen i ca to mnd, kjent hverandre lenge, jeg har to barn selv, han har treft dem, syns det går greit. Vil gjerne treffe dem slik at vi kan bli bedre kjent..Er dette urimelig, eller skal jeg vente enda lenger, vi er ganske sikre på at vi kommer til å holde sammen begge to..Hjelp meg... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hei,

hvis de har samværsavtale så kan vel ikke ex nekte deg å treffe barna når de er hos pappan sin!!!! hva han gjør når han har barna er jo faktisk opp til han. Men prøv for husfredens skyld å ha tålmodighet med kjærringa - husk hvis det blir dere to i 20-30 år fremover så bør dere bestrebe dere på å få et ok forhold.

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei

jeg kan godt forstå at du vil møde hans børn, men efter min mening er det alt for tidligt at udsætte de stakkels børn for det, men helt klart på et senere tidspunkt i har kun været samme i to måneder og det er jo ingen ting alt kan ske og det er nok ikke særlig sundt de unger hvis i bryder op og de så skal se endnu en kæreste, vent heller til i måske har været samme nogle måneder endnu og måske i flytter sammen, det er jo børnene man skal tænke på og ikke ens eget ego...

kan selvfølgelig virke provokerende når en x siger nej, men hvis du tænker lidt over det kan du måske se det med lidt ander øjne...

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir antydet litt lengre oppe her at man skal ta tiden til hjelp, og det er alltid smart.

Men.....det er HELT knitrende klart at barnemoren ikke har lov til å nekte barnefaren å la ungene treffe deg.

milo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir antydet litt lengre oppe her at man skal ta tiden til hjelp, og det er alltid smart.

Men.....det er HELT knitrende klart at barnemoren ikke har lov til å nekte barnefaren å la ungene treffe deg.

milo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er klart hans eks ikke kan nekte ham at du skal møte barna. Hun kan selvfølgelig ikke styre han liv, men er det nødvendig - når forholdet er så ferskt som to måneder å involvere barna? Hva med å la det gå litt tid????

Hvis dette er et forhold som kommer til å vare - vil det komme naturlig -over tid. Og moren vil sannsynligvis synes det er mye greiere når det viser seg at dere er i et stabilt forhold.

Ofte presses foreldrenes stadig skiftende partnere - alt for tidlig på barna - så det kan være problematiskt for dem å vite hvordan de skal forholde seg til mammas eller pappas "nåværende".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Får barna lov til å treffe hans venner? Kanskje også venner han ser i perioder?

Personlig synes jeg ikke det er noe i veien for å presentere dem for deg nå, det kommer litt an på hvordan du blir presentert. Hvis han f.eks. presenterer deg som Turid, kan du jo like godt være venn som kjæreste. Dere trenger jo ikke kysse i barnas påsyn i første omgang. :lol:

Han kan presentere barna for hvem han vil i hans samværstid, men hvis han regner med at det vil skape store samarbeidsproblemer så er det kanskje lurt å vente litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...