Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 Uff, etter å ha vært kjempemotivert i 2 mnd med vekttap på 5 kg har den stoppa helt opp de siste 3 ukene...kjempekjedelig jeg trener like mye, og forholder meg til mellom 1300-1700 kcal per dag (171 og 75) why??? what to do???? plutselig er treninga drithard også, så jeg orker bare halvparten av det jeg planlegger per gang...akkurat som energien min og musklene er blåst ut!
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 Hei! Du sier at du trener det samme som for og spiser det samme som for, det som da har skjedd er at kroppen har blitt vant til kalori inntaket samt energi forbruket sa ting har stagnert. Prov a tren litt hardere, spis litt mindre sa vil det ga seg til. Det hele bunner i at kroppen na er blitt vant til det du har begynt med! Haper du forstod hva jeg mente, veit jeg ikke er verdensmester i a forklare xx
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #3 Skrevet 27. april 2006 Ikke spis mindre, men kanskje du må endre vanene dine litt.. Det er alltid sånn at vekta fort kan gå ned noen kg, også stopper den opp. det er helt vanlig. det du må gjøre er å øke intensiteten på noen av treningsøktene dine. Og variere litt mer, kroppen har vent seg til dette, og kanskej funnet sin trivselvekt. For at du skal klare å trene kan du ikke spise mindre!! Ikke gi opp, fortsett å spis sunt, og tren regelmessig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå