Gjest Gjest_lykketrollet_* Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Hei. Jeg blir ikke kvitt magen etter fødselen. Det er nå flere år siden fødselen, men magen er forstatt slapp og har endel for mye hud og fett. Er det noen her som har gode råd for å bli kvitt magen? Jeg er svært lat og trening er jeg sløv med. Noen lettvinte løsninger her?
Sunbird Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 Lettvinte løsninger finnes nok desverre ikke når det gjelder slanking, iallefall ikke når det gjelder å få bort mageflesk. Har akkurat samme problem som deg (hvis det er noen trøst),og jeg har virkelig bestemt meg for at nå skal det bort. Prøver å kutte ut all usunn mat, samt å trimme litt. Er ute å går ett par ganger i uka,itillegg til at jeg prøver meg på en del situps. Men så er det jo en gang slik at når du slanker deg så er det ikke bestandig at kiloene forsvinner først der du ønsker det. Men det kan jo være fint å få stammet opp musklene(som finnes under flesket..) Så jeg tror nok jeg vil råde deg til å begynne å trene litt hvis du ønsker å få bort mageflesket. Lykke til. Alial
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå