Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd Meteorites kompaktpudder? Jeg har kulene, og er fornøyd med de. Synes dette kompaktpudderet ser så flott ut. Noen som har erfaring? Boksen det kommer i er jo kjempefin, men jeg vet ikke om det er verd å bruke så mye penger på den. Noen som har erfaring med å bare kjøpe refillen og ha den løs, eventuelt ha den i en annen boks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo akkurat samme pudder bare i kompakt form og ikke i kuleform. Syns ikke at det er verdt prisen bare på grunn av det. Hvis du ikke har tenkt å kjøpe boksen så er jo vitsen borte egentlig, da kan du like gjerne ha kulene etter min mening.

Skrevet

Jeg har også litt lyst på dette pudderet, men det er så dyyyyrt....

Skrevet

Det går fint an å kjøpe refillen og ha den i en annen pudderboks. Jeg synes ikke den boksen er verdt nesten 500kr ekstra.

Skrevet
Det er jo akkurat samme pudder bare i kompakt form og ikke i kuleform. Syns ikke at det er verdt prisen bare på grunn av det. Hvis du ikke har tenkt å kjøpe boksen så er jo vitsen borte egentlig, da kan du like gjerne ha kulene etter min mening.

Nei, det kompakte pudderet har ikke shimmer slik kulene har. Det vil også dekke bedre da det er kompakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...