Gå til innhold

Blir aldri ferdig med han...

Anbefalte innlegg

Gjest Jente20
Skrevet

Ååååhhhh.... Nå er jeg bare sååå frustrert. :sur: Hvorfor skal den fyren jeg ikke greier å komme over, alltid dukke opp når jeg er på vei til å bli ferdig med han?

Han legger igjen en hilsen i ei gjestebok jeg er innom, eller jeg observerer at ei venninne prater med han på msn, og det er nok til å vippe meg over kanten igjen!

Gang på gang tror jeg at jeg er over han, men gang på gang må jeg også innse at det er jeg ikke.

Så lenge jeg ikke har noe som helst med han å gjøre så går det bra, men med en gang jeg ser navnet hans et sted, ser et bilde av han, eller observerer at noen av vennene mine har kontakt med han, så blir alt bare kaos inni meg, hjertet banker, og jeg har bare lyst til å grine. :tristbla:

Av og til skulle jeg bare ønske at jeg kunne stengt han helt ute fra livet mitt, men d går ikke det heller. Vi har endel felles venner, som jeg absolutt ikke vil miste, og jeg vet at vi uansett kommer til å treffes en gang iblant, om enn ganske sjelden, for vi bor heldigvis på hver vår kant av landet.

Huff, vi har jo aldri vært sammen en gang, var kun gode venner, som av en eller annen grunn havna i samme seng, og nå greier jeg ikke å glemme han, selv om jeg vet at han aldri har hatt sånne følelser for meg.

Jeg har så mange gode minner fra når vi var venner, men nå er det bare så vondt å tenke på.

Har ikke noe med han å gjøre for tida, har ikke hatt det på flere måneder, men det stikker ennå når jeg leser noe han har skrevet i ei gjestebok...

Hva i all verden skal jeg gjøre?!

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Er du 20 år gammel siden du kaller deg for Jente20? I den alderen kan det ofte føles som en "aldri" kommer over noe. Men tro meg, du vil komme over personen. Det kan ta mange år for noen, men det går over. Den lengste kjærlighetssorgen jeg har hatt varte i to år.

Skrevet

:) Hei på deg!

Dette går over selv om,selv om det ikke virker sånn nå....

Kom deg ut,møt andre,tenk på noe annet.Om ikke annet prøv i hvert fall.....

Jeg har for 1 års tid siden blitt sviktet av min x(i dag).Vi hadde vært sammen i 18 år.Han

gikk bak ryggen i 5 år med en arbeidskollega....Men jeg kom over det å...Så tenk framover,prøv kanskje å ungå steder der du vet at du blir minnet om han..

Dette greier du....

KLEM :klem:

Gjest Jente20
Skrevet

Jepp, er 20 år.

Prøver unngå han alt jeg makter, men d er alltid et eller annet... Som sagt, har felles venner som jeg ikke vil miste, og endel andre ting som ikke bare kan glemmes sånn helt uten videre.

Men d går vel over, tilslutt... Er bare så vondt å ha det sånn.

Gjest GreenSky
Skrevet

Men d går vel over, tilslutt... Er bare så vondt å ha det sånn.

Det er det. :klem:

Skrevet

Hei igjen!

Jeg skjønner at du ikke har det lett akkurat nå....Og man kan ikke bare kutte ut alt som minner om han heller,spesielt ikke felles venner.

Jeg har/ hadde felles venner med x,og vi har jo unger sammen,så minnene vil jo alltid være der for meg å.....

Så det er nok en periode du må gjennom,og tro meg det føltes ikke alltid lett....

Men tenk posetivt....

ikke grav deg ned i det at du syns alt er forferdlig....

Stor klem til DEG..... :klem:

Skrevet

Jeg er også 20, og har det akkurat som deg!!! Det er lite moro, det skal nesten ikke noe til før jeg savner ham! Men jeg har kommet over verre ting før, som alle andre ting går nok dette over snart og, tror du ikke?

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Vi får bare ta ordene til de som har opplevd det OG kommet over det, til etterretning..

STOR :klem: til deg

Endret av sjarmtroll
Gjest gjesta
Skrevet

skulle tru det va eg som skreiv det innlegget her.

Har det på akkurat samme måten.. det har vart siste 4mnd..

men berre satsa på at det går over.. ganske snart!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...