Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Jeg trenger hjelp til å finne en parfyme. Jeg får lett vondt i hodet og blir kvalm av veldig søte eller tunge dufter. Eksempler på dufter jeg ikke kan bruke er: Gucci Rush Chanel Chance Gaultier Classique Viktor & Rolf Flowerbomb Laura Biagiotti Roma/Venezia/Laura Jeg kan bruke: Dior J'Adore Ralph Lauren Polo Sport Ralph Lauren Romance Armani Aqua Di Gio Jeg vil derfor ha tips til parfymer i denne sjangeren. Takk for hjelpen!
Gjest gjesta Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 luktet nettopp på den nye til tommy hilfiger, star (den rosa).. kjempegod
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 Issey miake.....! ← Hodepine på flaske, den stikker skikkelig i nesen. (smak og behag er viktig). Hva med Gucci Envy? Eller Lacoste Touch of Pink eller Lacoste Femme? Alle disse duftene er lette og ikke påtrengende.
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 Donna av Sergioa Tacchini er en lett og frisk parfyme som jeg aldri blir lei. Bruker også en som heter Still av Jennifer Lopez som også er ganske frisk men kanskje litt tyngre sammenlignet med Donna.
En som vet Skrevet 21. juni 2006 #9 Skrevet 21. juni 2006 Gucci eau de parfume II er helt fantastisk!!
Innocent Skrevet 21. juni 2006 #10 Skrevet 21. juni 2006 Jeg ELSKER Chance fra Chanel, og blir aldri lei! Den funker alle årstider Sommerduftene til Escada er også gode!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå