Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Hei Jenter Liker dere naturlige gutter eller stylete gutter?? Noen kompiser av meg er skikkelig stylete, men er det fint med sånne voldsomt forfengelige gutter........ Selv bruker jeg kort tid på badet, er alltid nybabert lukter godt og kler meg bra! Er i hvertfall ikke noe metro gutt:) Tilslutt: sant brystkassen skal ha litt hår på seg?
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 Naturlig er best, men han må være fresh og sporty, og jeg har ingenting imot fuktighetskrem og hårstyling. Ang. brystkassen sier jeg: Live and let live. En veltrent (ikke over-bolete) brystkasse er nok mer interessant enn eventuell hårvekst i mine øyne.
Gjest Shadowlyn Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 Jeg liker ikke hår på brystet. Når det kommer til styling er litt greit, men bruker de flere timer på å kle på seg og bli ferdig blir det for feminint for min del.
Gjest Donna Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 Nei, menn må ikke style seg for mye. Og ihvertfall ikke barbere brystkassen, har de hår så har de hår - hvis ikke så er det like fint ... men barbering er ikke fint.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 Ikke for mye styling. Ikke sminke, og ikke bling-bling eller pannebånd o.l heller. Jeg syns det er greit med hårvoks o.l og fuktighetskrem + selvfølgelig deo og parfyme. Og ja, hvis de har hår på brystet så la det gro.. Det er IKKE digg med stikkete hår på brystet fordi man ikke har barbert seg på et par dager
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #6 Skrevet 26. april 2006 Hår på brystet ja takk, skau på brystet nei takk, bling bling og sminke NEI TAKK, litt hårgele og aftershave, ja soleklart.
*Doriz* Skrevet 26. april 2006 #7 Skrevet 26. april 2006 Verste som finns er guta som bruka lenger tid enn meg på badet.. Og dei som speglar seg i butikkvindu, og overalt andre plassa.. Det er jentene som skal gjere det.. heh! Minst mulig hår syns eg er greit.. Men as always, folk er forskjellige! =)
Millis Skrevet 27. april 2006 #8 Skrevet 27. april 2006 Det som er IKKE tiltrekkende det er slike gutter som befinner seg inne på mote.no. Synes det er skikkelig fint med gutter som er freshe på hår, har kule klær (men ikke overdrevne) og sneakers. Kan ikke fordra pensko på gutter til vanlig feks. Ser bare ekkelt ut. Men de skal være rene og pene og bry seg om utseende. Hår på brystkassen klarer jeg meg fint uten, MEN det er bedre med LITT hår enn å shave. Men er det mye kan man jo godt gjøre noe med det. DET VERSTE er hår på rygg og skuldre. Heldigvis for meg har jeg en mann som er naturlig fri for hår på bryst, skuldre og rygg...
Nita Skrevet 27. april 2006 #9 Skrevet 27. april 2006 (endret) Rene, freshe og gjerne litt godlukt stilen ellers kommer helt an på typen, kjæresten min er høy og slank, men ikke spesielt trent, så han kler det meste,men må tenke på at han har en liten bilring og ikke ha for trange klær Endret 27. april 2006 av Nita
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå