Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker å prøve nye produkter. Har tro på at man må prøve forskjellige produkter for å finne sin favoritt. Men da ender jeg opp med en del produkter som jeg ikke får brukt. Hva gjør du med produkter som ikke passer deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir dem bort til familie eller venner.

Gjest gjest1
Skrevet
Gir dem bort til familie eller venner.

Samme her. Lager først en pose med ting jeg vet passer søsteren min, så kan venninner komme og plukke

Skrevet

Jeg gir dem bort, og om det er noe ingen vil ha tar jeg vare på det selv en liten stund, før jeg kaster dem.

Gjest Gjesta
Skrevet

jeg har en sjuendeklasse-jente i huset........ :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Send henne hitover! Jeg har garantert endel ting som ikke er i bruk. ;)

Skrevet

Det var nettopp det jeg skulle si selv..... :ler:

Sier seg selv at jeg ikke trenger gå lengre enn til hennes rom med rester..... :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
Send henne hitover! Jeg har garantert endel ting som ikke er i bruk. ;)

Hun hadde DØDD av lykke :ler:

Skrevet

Eller viss der er en skule i nærheten som har teater, so veit eg at dei setter veldig stor pris på sminke :)

Skrevet

Det ender ofte opp hos min niese på 15 år.

Skrevet

Jeg gir det til søstra mi på 15;)

Skrevet

Jeg gir også mitt til lillesøsteren min. Det er veldig praktisk å ha en yngre søster man kan gi alt unyttig til. Så slipper man å få dårlig samvittighet om man ikke bruker tingene selv. :ler:

Skrevet

Men hva skal vi som ikke har lillesøster gjøre da?

Skrevet

Jeg klarer sjelden å kvitte meg med ting, jeg tenker alltid at jeg kan komme til å ha bruk for den en eller annen gang. Men det hender at jeg gir bort noe til min storesøster dersom jeg ser at jeg har noe som hun kunne ha bruk for.

Gjest Gjesta
Skrevet
Men hva skal vi som ikke har lillesøster gjøre da?

De kjenner sikkert noen andre jenter i passende alder :)

Skrevet

Jeg kjøper dessverre masse sminke på impuls som ikke blir brukt... ;) men heldigvis har jeg en 13 åring i huset som "samler" på sminke. Det som ellers ikke kan brukes kaster jeg.

Skrevet

Har MYE sminke jeg ikke bruker, men som forblir liggende. "Kan jo være jeg får brukt det, en eller annen gang....". I praksis skjer det aldri.

Skrevet

Jeg gir først bort til søstrene mine, og så til venninner. Vanligvis prøver jeg å ikke kjøpe ting jeg ikke får brukt... da økonomien ikke tillater så mange feilkjøp.

Gjest Gjesta
Skrevet
Har MYE sminke jeg ikke bruker, men som forblir liggende. "Kan jo være jeg får brukt det, en eller annen gang....". I praksis skjer det aldri.

Samme her. For eksempel turkise øyenskygger fra bra merker, eller flere kompaktfoundationer som er for dekkende, eller for glitrete solpudder, just to name a few. :forvirret:

Gjest Tristessa
Skrevet
Samme her. For eksempel turkise øyenskygger fra bra merker, eller flere kompaktfoundationer som er for dekkende, eller for glitrete solpudder, just to name a few. :forvirret:

Mee too... Har heldigvis blitt flinkere til å kaste det som er virkelig gammelt, men jeg har fremdeles et helt arsenal av ting som bare står der... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...