Gå til innhold

Hodepine.... hjelp haster!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sitter her på jobben og føler meg helt jævelig. Hodet verker grusomt, og jeg er derfor også kvalm. Nakken spenner seg... jeg trenger noen gode tips, har spist mange paracet, men det hjelper ikke. Jeg orker ikke dette i lengden!!!!! HJELP MEG!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er på vakt alene, kan ikke bare forsvinne herfra...

Skrevet

hadde du hatt noe magnesium liggende kunne du tatt 3-4 tabletter/kapsler av dette. hjelper som regel ALLTID:) på mens smerter også, og alle slags kramper. helt vanlig mangesium....

god bedring, det er fælt å være syk på jobb, jeg har selv måttet stå med nesten 40 i feber..... ingen du kan ringe til?

Skrevet

Prøv å strekk ut nakken din litt. Stive nakkemuskler kan føre til hodepine. Masser tinningen din litt.

Kanskje du har lavt blodsukker? Da pleier jeg å få hodeverk deluxe! Spis litt.

Skrevet

Og masser punktet mellom tommel og pekefinger.

Og drikk vann og kaffe. Koffeinen kan lette litt og vann trenger alle.

Og så synes jeg du skal ta kontakt med lege og fine ut om du har migrene, eller om dette er en "vanlig" stress-/tensjonshodepine.

Er det migrene finnes det medisiner som hjelper på en helt annen måte enn paracet.

Skrevet

Kanskje du har tatt for mange Paracet, høres slik ut siden du også er kvalm. Har du en jobb hvor du kan legg deg litt nedpå? Noen som kan komme og avlaste deg en times tid?

Uff, ikke mye hjelp her. Stakkars deg, hodepine er vondt.

(Banker hos meg og, men det er pga julebordet i går)

Lisa-Beth

• 2 måneder senere...
Skrevet

Håper du er bedre nå! Bedre sent enn aldri. Et godt råd, hvis du er mye plaget av hodeverk :( så kan det nok komme av spente muskler i nakken. Det hadde jeg. Jeg tok AKKUPUNKTTUR :D , og det hjalp meg.Etter det har jeg ikke hatt vondt i hodet p.g.a musklene. :vinke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...