Gå til innhold

Morgengavebilder.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt noen undertøysbilder som jeg skal gi til mannen i morgengave,men står helt fast angående hvordan albumen skal se ut....Lurer på noen svart/hvite bilder og noen med farger,men vil ha albumen ganske enkel,men hvet ikke helt hvordan.

Noen med tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst; kjøp et PENT album. Det finnes så mange stygge, med ferdige lommer og sånn...

Ordning och reda og tilsvarende papirforretninger (finnes bl.a en i Parleet, i tilfelle du bor i Oslo) har fine album i masse forskjellige farger.

Velg et rødt et - lidenskapens farge - med sorte ark. Bruk fotohjørner for å lage en kul effekt. Og sort-hvitt bilder er vel alltid det mest flatterende....?

Skrevet
Først og fremst; kjøp et PENT album. Det finnes så mange stygge, med ferdige lommer og sånn...

Ordning och reda og tilsvarende papirforretninger (finnes bl.a en i Parleet, i tilfelle du bor i Oslo) har fine album i masse forskjellige farger.

Velg et rødt et - lidenskapens farge - med sorte ark. Bruk fotohjørner for å lage en kul effekt. Og sort-hvitt bilder er vel alltid det mest flatterende....?

Uff,ja det finnes mange stygge album.

Hva med om jeg kjøper ett svart album og bruker røde bokstaver fremsiden? Men hva skal stå der?Kanskje albumen skal gå i svart og rødt,visst jeg får tak i slike fotohjørner som er røde også ?!

Skrevet

Må gå og kikke i noen butikker,vill jo legge litt tid i den albumen da :)

Skrevet
Uff,ja det finnes mange stygge album.

Hva med om jeg kjøper ett svart album og bruker røde bokstaver fremsiden? Men hva skal stå der?Kanskje albumen skal gå i svart og rødt,visst jeg får tak i slike fotohjørner som er røde også ?!

Husk at du kan lage slike fotohjørner selv også. Det er bare å klippe til noen små trekanter...

Ellers ville jeg gjort albumet så enkelt som mulig. Det er bildene som bør være i fokus synes jeg, ikke tekst/pynt/annet dill.

Album i litt utradisjonelle format er alltid fint, synes jeg. Kanskje et som er kvadratisk fremfor A4 formet?

Skrevet
Husk at du kan lage slike fotohjørner selv også. Det er bare å klippe til noen små trekanter...

Ellers ville jeg gjort albumet så enkelt som mulig. Det er bildene som bør være i fokus synes jeg, ikke tekst/pynt/annet dill.

Album i litt utradisjonelle format er alltid fint, synes jeg. Kanskje et som er kvadratisk fremfor A4 formet?

Enig med prinsessen.

Tror ikke jeg ville hatt fotohjørner, men det er jo smak og behag, og man må kanskje se det for å kunne bestemme seg.

Jeg synes også at kvadratiske album er finest.

Tror dette blir kjempemoro å lage til, Jette! Husk å fortell oss hvordan det blir da! :)

Skrevet

Tusen takk for tips jenter :klem:

Skal nokk gi dere referat ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...