Gå til innhold

Forelsket i en annen

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg er så forelsket, og noe som kunne vært flott er bare vondt. Problemet er at jeg er gift og har barn med mannen min, og det er ikke ham jeg går og tenker på. I morgen kommer mannen min hjem fra jobbreise, og jeg gruer meg . Han har vært borte i to uker og jeg har nytt disse ukene alene. Selv om samvittigheten er helsvart!

Mannen jeg tenker på er selv samboende med barn, så jeg vet jo at det ikke er aktuellt å gjøre noe med forelskelsen min. Vet ikke noe om hvordan har det i sitt samliv, ganske normalt tenker jeg. Vi møtes daglig i jobbsammenheng og jeg føler vi har god kontakt, men det har ikke skjedd noe som skulle tilsi at han føler noe for meg. Heldigvis burde jeg vel si, for jeg vet ikke hvor karakterfast jeg hadde vært om så var tilfelle.

Mannen min og jeg har et forhold, som etter min mening, er som et veldig godt vennskapsforhold. Sexlivet vårt er ikke bra, husker ikke sist. Har prøvd å ta opp dette mange ganger, han sier han forstår men alikevel skjer det ikke noe. Har sagt at jeg tenker på skilsmisse, noe han ikke vil. Alikevel går samlivet i den samme gamle tralten.

Jeg må få ut noen tanker, klarer ikke snakke med venninner om dette. Vet hva jeg burde gjøre, men livet føles så tomt til tider.

Hilsen trist og stormende forelsket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uf da ja så ensom man kan være imellem mennesker, kender din fornemmelse, det er vanskelig at pludselig bryde op og skal stå på egne ben et dårlig forhold er bedre end ingen, men må indrømme overvej det godt at tag den skilsmisse, bedre at være glad alene end at være ulykkelig sammen med nogen selvom det kan virke trygt, jeg blev selv sepraert for mange år siden og det tog mig over 7 år før jeg gjorde det og jeg må indrømme jeg er glad for at jeg tog det valg havede mine veninder som stor opbakning i den svære tid efterpå, for selvom jeg tog valget så var det ikke let..

jeg ønsker dig lykke til vidre, prat med din bedste veninde hun er nok den der forstår dig bedst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...