Selmas Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Hei. Litt usikker på om dette er rikitig sted å poste dette innlegget, men prøver likevel Lurer på om noen har vært gjennom en skilsmisse, og hva dere da gjorde med bryllupsbildene ? Tenker da bl.a. på det store bildet som pleier å henge fremme o.l.
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 Jeg ville rett og slett tatt det ned, og lagt det et sted
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 Har spart på noen få fine bilder. Sendte bryllupsalbumet med på flyttelasset til x-en som var utro. Vet ikke hva han vil gjøre med dem. Hadde heldigvis ikke no bilde på veggen. Datteren vår knuste rammen og rev i stykker bildene som hang hos besteforeldrene sine. Hvis jeg hadde gått fra han hadde jeg spart på noen fine og kastet resten.
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 27. april 2006 #4 Skrevet 27. april 2006 Jeg tok bildene, både små og det som hang på veggen, siden han ikke vil ha noe med de å gjøre. Jeg har alt sammen, men pakket det vekk i poser og esker - som igjen er stuet vekk på loftet.
LilleBille Skrevet 27. april 2006 #5 Skrevet 27. april 2006 Jeg har lagt det vekk. Hadde ikke noe stort på veggen - men et lite som sto i en bokhylle - i et hjørne. Hadde helt glemt at det sto der - så det sto sikkert fremme et år eller to etter at vi ble skilt. Har også bilder av barna med faren på veggen - selv om de fleste er tatt ned etterhvert - etter barnas ønske.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #6 Skrevet 27. april 2006 Jeg har lagt det vekk. Hadde ikke noe stort på veggen - men et lite som sto i en bokhylle - i et hjørne. Hadde helt glemt at det sto der - så det sto sikkert fremme et år eller to etter at vi ble skilt. Har også bilder av barna med faren på veggen - selv om de fleste er tatt ned etterhvert - etter barnas ønske. ← Ikke spydig ment, men hvor ofte tørket du støv i den hyllen? Tenkte du ikke da på å legge vekk bildet. Jeg flytta fra min x så hva han gjorde med bildet på veggen vet jeg ikke. Min mann har også vært gift tidligere. Det bildet var stuet vekk i en bod her når jeg flytta inn, men hans x ringte og ville ha ramma. Da fikk hun bildet på kjøpet. Hvorfor i all verden hun ville bruke opp igjen den ramma er for meg et mysterium. Hadde det vært meg hadde hele stasen havna i ovnen. Vi har nå et flott bilde av oss hengende på veggen. Må prøve å holde sammen, for det blir jo så kostbart med disse bildene hvis de er til ingen nytte.
LilleBille Skrevet 27. april 2006 #7 Skrevet 27. april 2006 Ikke spydig ment, men hvor ofte tørket du støv i den hyllen? Tenkte du ikke da på å legge vekk bildet. ← .. opplagt veldig sjelden. (men så har jeg vaskehjelp da .. så det er ikke så mye støvtørking jeg driver med) Hyllen står bak en dør - med bøker som ikke brukes ofte - og jeg hadde helt glemt at vi i det hele tatt hadde noe bilde oppe.
Gjest LoisLane Skrevet 27. april 2006 #8 Skrevet 27. april 2006 (endret) Jeg har bare et lite bilde av oss sammen som står på skrivebordet - fort gjort å pakke vekk. *føre var* Endret 27. april 2006 av LoisLane
Elodi Skrevet 27. april 2006 #9 Skrevet 27. april 2006 Jeg ville enten ha pakket det langt vekk eller kastet det
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #10 Skrevet 27. april 2006 Jeg har bare et lite bilde av oss sammen som står på skrivebordet - fort gjort å pakke vekk. *føre var* ←
Gjest gjesta Skrevet 27. april 2006 #11 Skrevet 27. april 2006 Nå har jeg ikke skilt meg fra mannen jeg er gift med, men jeg har vært samboer med en mann som jeg har barn med. Bildene fra forholdet og familielivet vårt er pakket ned, og de kommer datteren vår til å få. Om hun vil.
Gjest Gjest1 Skrevet 27. april 2006 #12 Skrevet 27. april 2006 Må prøve å holde sammen, for det blir jo så kostbart med disse bildene hvis de er til ingen nytte. ←
Ann Mari Skrevet 27. april 2006 #13 Skrevet 27. april 2006 (endret) Våre bilder ligger pent pakket ned i en eske på loftet, barna mine skal få disse bildene dersom de har lyst på dem. For selv om jeg og deres far er skilt i dag, er barna våre et produkt av vårt forhold, og jeg har 3 nydelige barn laget i kjærlighet. Endret 28. april 2006 av Ann Mari
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #14 Skrevet 27. april 2006 Hei. Litt usikker på om dette er rikitig sted å poste dette innlegget, men prøver likevel Lurer på om noen har vært gjennom en skilsmisse, og hva dere da gjorde med bryllupsbildene ? Tenker da bl.a. på det store bildet som pleier å henge fremme o.l. ← Ble skilt da ungene var små. Pakket vekk bildene. Nå er ungene voksne og de ville ha bildene.
Trampe Skrevet 28. april 2006 #15 Skrevet 28. april 2006 Da mine foreldre ble skilt tok mamma vare på de store bildene og pakket dem ned. Hun har dem vel fremdeles på loftet i ei eske. Bildet av dem som sto på soverommet deres stjal jeg og knuste det, før jeg pakket det inn og sendte det til pappa. Jeg var 14 og skilsmissen var veldig stygg. Hvor man gjør av bildene, spørs vel på hvordan skilsmissen gikk for seg. Det å ta vare på bildene for senere å gi dem til barna er en fin tanke, så lenge barna vil ha bildene. Det er mange følelser rundt en skilsmisse, og bryllupsbilder vekker disse følelsene.
Gjest nostalgi Skrevet 28. april 2006 #16 Skrevet 28. april 2006 Jeg har 2-3 album fra mitt samboerforhold med min eldste datters far, disse står i en bokhylle på loftet, hun har sett litt i dem, og de er hennes.. Synes hun skal få se "bevis" på vår kjærlighet og alt vi gjorde sammen - tror hun har godt av det:))
Ellisiv Skrevet 28. april 2006 #17 Skrevet 28. april 2006 Mamma og pappa skilte seg da jeg var 13. De gjemte på prøvebildene og et bilde i A4 størrelse fra bryllupet. Jeg har nå overtatt disse bildene, samt andre bilder fra vi var hos fotografen. Jeg har brudebilde i ramme på rommet mitt og synes ikke det spiller noen rolle at de er skilte. Et familiebilde har jeg i stua. Jeg har også fått et digert bilde i ramme av hele familien på min et års dag,men det er så stort at jeg ikke vil ha det på veggen. Jeg er glad for at de sparte bildene til meg, så kunne jeg avgjøre om jeg ville ha de eller kaste dem de kan jo være til glede for generasjoner etter meg også.
Lealaus Skrevet 28. april 2006 #18 Skrevet 28. april 2006 Mamma og pappa ble skilt når jeg var 2 år gammel. Mamma sparte på ett enese bildet, og dette fikk jeg når jeg var litt eldre :-)
Knurr Skrevet 28. april 2006 #19 Skrevet 28. april 2006 Da foreldrene mine skilte seg, ble det fablet om å hive alle bildene, men jeg protesterte vilt. Det er jo min oppvekst og min bakgrunn! Så jeg samlet sammen alt sammen og gjemte dem. Lillesøstera mi skal få noen når hun flytter hjemmefra - hun bor sammen med pappa og i det huset eksisterer ikke mamma. Må få med at bildene ligger i en pappeske på loftet til mamma, for jeg har ikke plass til dem. Men hun vet ikke det, ettersom de ligger sammen med masse annet og mamma ikke roter gjennom mine ting.
Dina Skrevet 28. april 2006 #20 Skrevet 28. april 2006 Brudebildet hang igjen på veggen da jeg flyttet ut (han beholdt huset)... Nå er han gift på nytt, så jeg vet ikke hva han har gjort med bildet. Forhåpentligvis har han tatt vare på det, så en av ungene kan få det senere om de vil! Det var dessuten dødsdyrt, med utrolig dyr fin ramme, så jeg håper ikke han har kastet det! Albumen fra fotografen står i ei hylle på stua. Ungene liker å se i den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå