MarianneE Skrevet 30. november 2002 #1 Skrevet 30. november 2002 Jeg ble jævlig sur! Elsket serien og gikk kanskje glipp av 4 episoder (selvom den begynte og bli litt langtekkelig) og gledet meg vilt til det jeg håpet ble en lykkelig avslutning hvor Jack og Terri tok med Kim hjem og gledet seg til den lille skulle komme! Men skjedde det? NEI!! :evil: Nina skulle jo ikke skutt Terri! Det ble helt feil i mine øyne! Men, hve syntes dere om slutten og serien gennerelt?
Gjest lilletroll Skrevet 30. november 2002 #2 Skrevet 30. november 2002 Jeg så ikke serien....BORTSETT fra siste episode Men jeg synes slutten var realistisk!! Og DET liker jeg!! Synes personlig det hadde blitt FOR DUMT hvis hun hadde latt være å drepe henne, selv om man selvfølglieg ønsker en lykkelig slutt. Hun ble jo tross alt avslørt, og i virkelighetens verden da VILLE hun blitt drept, og da ble det jo riktig her også, synes JEG
Mette Skrevet 30. november 2002 #3 Skrevet 30. november 2002 Fy søren, jeg som hadde fått med meg nesten alle episodene, og så mistet jeg den siste.Lå syk og klarte ikke stå opp.Mannen var inne et dusin av ganger for å vekke meg, men jeg var helt borte vekk. Ble skuffa ja når jeg hørte hvordan det endte, så når får vi bare vente på oppfølgningen og se om Terri klarer seg.Barnet mistet hun nok, da hun ble truffet i magen.
Gjest Madden Skrevet 30. november 2002 #4 Skrevet 30. november 2002 Lei for å måtte skuffe deg der, men Teri døde virkelig! Oppfølgeren er visst minst like bra (har sikre kilder på den altså!!!den går i USA for øyeblikket!) Jeg så absolutt alle episodene...og var trollbundet fra første stund...så spennende altså!! Slutten var jo trist da..men litt glad for at det ikke ble sånn typisk am. happy ending! det hadde nesten vært for dumt!!! Gleder meg stort til neste sesong kommer til Norge!!! :D
Thea Skrevet 30. november 2002 #5 Skrevet 30. november 2002 Jeg var også syk på mandag, men siste episode av 24 skulle jeg ha meg meg. Selv om jeg datt av lasset for 13 episoder siden Men desverre for meg satt jeg foran dataen med KG siden oppe og skrev som en foss, så jeg fikk ikke med meg en dritt :oops: :oops: Eller jo, jeg fikk med meg da Jack fant igjen Teri, men at hun daua fikk jeg ikke med meg :-? På forsida av Her og Nå er det et fint fint bilde av "Jack" og den nye dama hans. Slik fant jeg det ut
Kid-a Skrevet 30. november 2002 #6 Skrevet 30. november 2002 Kan noen fortelle litt tydelig hva som skjedde????? *tungnem*
Gjest Virvel Skrevet 30. november 2002 #7 Skrevet 30. november 2002 Jeg ble også litt skuffet over at Teri ble skutt, men jublet da Palmer ba kona pelle seg vekk! Forøvrig synes jeg det var en veldig bra serie, men guuuuuud så lang! Ideen med én episode for hver time er god den, men det var slitsomt å følge med... Vet ikke om jeg orker en sesong til!
Jen Skrevet 30. november 2002 #8 Skrevet 30. november 2002 Syntes serien begynte veldig bra men følte etterhvert at det ble litt kjedelig. Det var jo det samme som skjedde hver gang; datteren ble kidnappet... så kona...så ble de fri... så kidnappet... så fri..osv. Slutten likte jeg faktisk fordi den virket realistisk.
Gjest Gjesta Skrevet 30. november 2002 #9 Skrevet 30. november 2002 jeg holder på season 2 nå den er litt bedre enn season 1 =
Fiola Skrevet 30. november 2002 #10 Skrevet 30. november 2002 Serie 24 :o Svigermor er på ferie. Jeg lovet henne å se siste del. Jeg har ikke sett en episode en gang. Så jeg glemte hele greia :oops: Takk skal dere ha, for nå kan jeg fortelle henne hvordan det gikk
zaphod Skrevet 4. desember 2002 #11 Skrevet 4. desember 2002 Huff huff... Ta en titt på den andre avslutningen.. (alternate ending..) - Så blir nok alt litt bedre... :blunke: Jeg har kommet til episode 5 i neste sesong.. OG jeg kan love dere at den er minst like intens.. Jeg er hekta :o -zap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå