Ellisiv Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Jeg skal brenne en cd med hiter fra 90-tallet, og trenger litt hjelp... husker ikke alle slagerne fra den gangen. Gleder meg til å svinge meg i minner fra min ungdom
Gjest Shadowlyn Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 (endret) Whigfield - Saturday Night Haddaway - What is Love Los Del Rio - Macarena Endret 26. april 2006 av Pudding skin single
Ellisiv Skrevet 26. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2006 Jaaaa! Takk. Om dere kommer på flere, så gleder det meg stort Kan nesten ikke vente med å høre de igjen.
Gjest Vinga Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 (endret) Paradisio- Bailando Wamdue Project- King of my castle Rednex- Cotton Eye Joe Smokie Celebration (?)- Living next door to Alice Endret 26. april 2006 av Vinga
Gjest Shadowlyn Skrevet 26. april 2006 #6 Skrevet 26. april 2006 Mange Ace of Base sanger.. TLC - Waterfalls Toni Braxton - Unbreak My Heart Natalie Imbruglia - Torn Alanis Morrisette - You Oughta Know & Ironic Vanilla Ice - Ice Ice Baby Peter Andre - Mysterious Girl Salt n Pepa ft. En Vogue - Whatta Man Republica - Read to Go The Cranberries - Zombie
Gjest Vinga Skrevet 26. april 2006 #7 Skrevet 26. april 2006 (endret) Skunk Anansie- Hedonism Cue- Burnin` Endret 26. april 2006 av Vinga
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #8 Skrevet 26. april 2006 Greenday- Basket Case Offspring- Self Esteem
Gjest Vinga Skrevet 26. april 2006 #9 Skrevet 26. april 2006 The Offspring- Pretty fly for a white guy
Prinsesse på erten Skrevet 26. april 2006 #10 Skrevet 26. april 2006 Oasis - Wonderwall Masse med Madonna REM - Losing my religion Robert Miles - Children (DET er russetid for meg....) Prodigy - Breathe og Poison Whitney Houston - I will always love you No Doubt - Dont speak Og så Nirava da... Smells like teen spirit Og Metallica må ikke glemmes....Nothing else matters
Annie Skrevet 26. april 2006 #11 Skrevet 26. april 2006 Jeg savner IKKE 90 tallet ser jeg på musikken.
Svart Katt Skrevet 26. april 2006 #12 Skrevet 26. april 2006 Spice Girls må ikke glemmes! Åh, "alle" hadde Absolut Music-kassettene/cdene på 90-tallet. Der finner man alle de glemte hitsa.
Anglofil Skrevet 27. april 2006 #13 Skrevet 27. april 2006 * Over My Shoulder ~ Mike & The Mechanics * Be My Lover ~ La Bouche (Herregud, husker denne ble spilt på ungdomsklubben jeg gikk på) *mimre mimre* En fin tid det var indeed. Var på min første alenefest med denne sangen. * Smurfehits! * The First Cut is the Deepest ~ Popa Dee * That's the Way Love Is ~ Volcano feat. Sam Cartwright * 74-75 ~ The Conells * Bullet Me (Volcano Disco 2000 Mix) ~ TSW (jeg vant danskekonkurranse på Hudøy ved å danse til denne sangen) * Alice (Who the X is Alice?) ~ Gompie * I Don't Wanna Sleep Tonight ~ Green Cortinas * Back For Good ~ Take That * Dub I Dub ~ Me & My (ulitmate danselåta på klubben) * Min hvite mage ~ Benedicte Adrian & Sven Nordin (husker denne sangen veldig godt!) * Vad du ser är vad du får ~ Lisa Nilsson * Dingabong ~ Hype * Catch a Fire ~ Haddaway * Wish You Were Here ~ Rednex (denne sangen sang jeg for full hals!) * Status ku ~ Solfaktor X (morsom sang) * Angelina ~ Grethe Svensen * Wannabe ~ Spice Girls * Say You'll Be There ~ Spice Girls * I Love You Always Forever ~ Donna Lewis * Think It Over ~ Flave To Da Bore * I Can't Help Myself (I Love You, I Want You) ~ The Kelly Family (jeg var en stor fan!) * Just a Girl ~ No Doubt * Hjertets lys ~ Anne Grethe Preus * Även en blomma ~ Frida * If I Ruled the World ~ NAS * Totally Random Mind ~ René Andersen * Love to Love You ~ The Corrs * You Never Know ~ Sold Base * I Belong to You ~ Gina G * Broken Angel ~ Hanne Boel * I Give You My Heart ~ Mr. President * Your Woman ~ White Town * Don't Let Go (Love) ~ En Vouge * Quit Playing Games (With My Heart) ~ BSB * Everybody (Backstreet's Back) ~ BSB * One & One ~ Robert Miles feat. Maria Nayler * Don't Speak ~ No Doubt * Remember Me ~ The Blueboy * 2 Become 1 ~ Spice Girls * Rubber City Revolution ~ Kåre & The Cavemen * When You're Gone ~ The Cranberries * Professional Widow ~ Tori Amos * Un-Break My Heart ~ Toni Braxton * Breathe ~ Prodigy * Smooth Escape ~ D'Sound * In the Ghetto ~ Ghetto People feat. L-Viz (utrolig kul remix av den kjente slageren til Elvis) * Kursiv ~ Trang Fødsel * Champagne ~ Salt N' Pepa * Freed From Desire ~ Gala (jeg hadde dilla på denne sangen. ) * I Wanna Be the Only One ~ Eternal * Tic, Tic Tac ~ Chilli feat. Carrapicho * Barbie Girl ~ Aqua (herregud, denne ble en stor hit da jeg var på sommerleir på Hudøy det året). Husker alle skulle ha Adidasbukser med knapper på sidene. * Bitter Sweet Symphany ~ The Verve * Baby You're So Cool ~ Sway (da kalte nemlig Espen Lind seg Sway) * Wanna B Like a Man ~ Simone Jay * I Believe I Can Fly ~ R. Kelly * Samba De Janeiro ~ Bellino * Livet det er helt ålreit ~ Trang Fødsel * Do You Know (What it Takes) ~ Robyn * Livredd ~ Line Thorstensen & René Andersen * Hedonism (Just Because You Feel Good) ~ Skunk Anansie * Free ~ Ultra Naté * Ecuador ~ Sashi feat. Rodriguez * Snow On a Hot Day ~ Bertine Zetlitz * Love Shine a Light ~ Katrina & The Waves (vinner av Melodi GP) * Tubthumping ~ Chumbawamba (morsom sang, populær da jeg var på Kypros om sommeren husker jeg) * Spice Up For Your Life ~ Spice Girls * Got 'til It's Gone ~ Janet Jackson feat. Q-Tip & Joni Mitchell * Stay ~ Sash! feat. La Trec * Good Morning Sunshine ~ Aqua * Da Ya Think I'm Sexy ~ N-Trance feat. Rod Stewart * Sunchyme ~ Dario G * Angel of Mine ~ Eternal * Just for You ~ M People * Lydia ~ Morten Abel * Crush On You ~ Aaron Carter * You Were Meant For Me ~ Jewel * Only When I Sleep ~ The Corrs * Angels ~ Robbie Williams * The Drugs Don' t Work ~ The Verve * Anybody Seen My Baby ~ The Rolling Stones * Nobody's Wife ~ Anouk * It's Like That ~ Run-DMC Vs. Jason Nevins (var kjempepopulær da hip hop/rap og skatermote var veldig in) * Everything's Gonna Be Alright ~ Sweetbox * Burnin' ~ Cue * Save Tonight ~ Eagle-Eye Cherry * Torn ~ Natalie Imbruglia * Together Again ~ Janet Jackson * Theme From Shower Show ~ Jan Bang * I Do ~ Lisa Loeb * Images ~ Bel Canto * Cleopatra's Theme ~ Cleopatra * Need You ~ Noora * Bamboogie ~ Bamboo * Dr. Jones ~ Aqua * Santa Maria ~ Dj Milano feat. Samantha Fox * All I Have to Give ~ BSB * Mulder & Scully ~ Catatonia * Drinking in L.A ~ Bran Van 3000 * Another Day Goes By ~ Dakota Moon * Happy ~ Infinity * Diva ~ Dana International (hvem kan vel glemme "henne" fra Melodi GP?) * If You Can't Say No ~ Lenny Kravitz * Feel It ~ The Tamperer feat. Maya * Life Ain't Easy ~ Cleopatra * Horney' 98 ~ Mousse T. vs Hot 'N' Juicy (husker jeg sang rundt på denne, men visse ikke hva det betydde) * All the Man That I Need ~ Shernette May * Carnival De Paris ~ Dario G (tenker på fotball og Brasil med en gang) * You're My Heart, You're My Soul ~ Modern Talking feat. Eric Singleton * Got the Feelin' ~ 5ive * Vive Les Drillos ~ De Kasteløse * Vinner ~ Cornflakes * Tearsdrop ~ Massive Attack * Boom, Boom, Boom, Boom!! ~ Vengaboys * Baby One More Time ~ Britney Spears * Flat Beat ~ Mr. Oizo * You are Not Alone ~ Modern Talking feat. Eric Singleton * Narcotic ~ Liquido * Sitting Down Here ~ Lene Marlin * Mamma ~ Ken (utrolig trist sang!) * Into the Light ~ Ayla * Do It Again ~ Voodoobeats * Protect Your Mind (Braveheart) ~ DJ Sakin & Friends * Strong Enough ~ Cher * Swear It Again ~ Westlife * Dead From the Waist Down ~ Catatonia * Electric ~ Robyn * Witch Doctor! ~ Cartoons (snodig sang, jeg husker refrenget fremdeles) * Believe ~ Cher * S.O.S (The Tiger Took My Family) ~ Dr. Bombay * Maybe I'll Go ~ Lene Marlin * Music Sounds Better With You ~ Stardust * Tuesday Afternoon ~ Jennifer Brown * How Do I Live ~ Leann Rimes * Tell Me What You Like ~ Jessica Folcker * Makin' Out ~ Infinity * God is a DJ ~ Faithless * Those Who Never Saw This ~ Warlocks * Sink to the Bottom ~ Fountains of Wayne (Mozellreklamen!) * Would You...? ~ Touch and Go * Liebe ~ Ayla * The Boy is Mine ~ Brandy & Monica * Anything ~ Edyta Gorniak * Party Right ~Scenic * Paradoxx ~ 666 * Out of the Blue ~ Babel Fish * Millennium ~ Robbie Williams * Calcutta ~ Dr. Bombay * Feeling Good ~ Infinity * Freak Me ~ Another Level * Falling In Love Again ~ Eagle-Eye Cherry * Viva Forever ~ Spice Girls * All My Life ~ K-Ci & Jojo * I Want You Back ~ Cleopatra * Everybody Get Up ~ 5ive * Amokk ~ 666 * Ayla Part II ~ Ayla * Because We Want To ~ Billie * Unforgivable Sinner ~ Lene Marlin * (I am in love with the) McDonald's Girl ~ The Blenders * Ocean of Light ~ In-Mood feat. Juliette * Drømmedame ~ Trang Fødsel * Brother Louie Mix ~ Modern Talking feat. Eric Singleton * When You Come Back to Me ~ Edyta Gorniak * Mmmbop ~ Hanson Mvh Yvonne
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #14 Skrevet 27. april 2006 Åh ja jeg husker disse 666 yvonne nevner! Sinna trance/techno/bråkesatanister! Verste jeg har hørt! Fløyt fløyt fløyt Å det kommer tilbake nå
Arwen Skrevet 27. april 2006 #17 Skrevet 27. april 2006 Selv om lista til Yvonne er knallbra har hun glemt den ultimate (tror jeg da ) Mr. Vain!
LilleBille Skrevet 27. april 2006 #18 Skrevet 27. april 2006 Her kan du sjekke ti top hit for hvert av årene
Anglofil Skrevet 27. april 2006 #19 Skrevet 27. april 2006 Selv om lista til Yvonne er knallbra har hun glemt den ultimate (tror jeg da ) Mr. Vain! ← Ah, ja, selvsagt! Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå