Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 hei folkens! jeg liker en gutt som er litt treig av seg til å både skjønne at noen er interessert, og samtidig er han aldri på hugget selv...jeg tror egentlig han bare tror det daler ned i fanget hans uten at han må sette ut antennene på noen måte.. han er en kompis av xen, så jeg kjenner han jo godt fra før av-og vi har blikkflørta masse... men NÅ kan jeg jo sette inn støtet, men hvordan? jeg vil ikke skremme han, men samtidig er han jo som sagt litt treig da...!!! HJELP
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 1 - Hugg et tre (ettersom han aldri er på hugget) 2 - Kviste treet 3 - Hiv det på elva Da fløter du :grine2: Men for å svare på det du kanskje EGENTLIG spør om: - Vent til anledningen byr seg, og så går du rett bort til han og kysser han. Vil tro det har en ålreit virkning.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #3 Skrevet 27. april 2006 hei folkens! jeg liker en gutt som er litt treig av seg til å både skjønne at noen er interessert, og samtidig er han aldri på hugget selv...jeg tror egentlig han bare tror det daler ned i fanget hans uten at han må sette ut antennene på noen måte.. han er en kompis av xen, så jeg kjenner han jo godt fra før av-og vi har blikkflørta masse... men NÅ kan jeg jo sette inn støtet, men hvordan? jeg vil ikke skremme han, men samtidig er han jo som sagt litt treig da...!!! HJELP ← Mange av oss menn som er litt treige Ta initiativet, du. Inviter ham hjem med stearinlys og vin, og legg stemningen til rette for LOVE!
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #4 Skrevet 27. april 2006 Hvis du er sånn passe småfrustrert allerede NÅ for at han er så treig, hva da om noen ÅR???? La treigt være treigt og finn noen kjappere, er min mening. - ei med erfaring -
valentino Skrevet 27. april 2006 #5 Skrevet 27. april 2006 Hvis du er sånn passe småfrustrert allerede NÅ for at han er så treig, hva da om noen ÅR???? La treigt være treigt og finn noen kjappere, er min mening. - ei med erfaring - ← Erfaring, my ass! Dra til he.....! Mange menn er redd for avvisning i de innledende fasene. Det betyr ikke at de ikke tar initativ dersom partene blir kjærester.
valentino Skrevet 27. april 2006 #6 Skrevet 27. april 2006 (endret) jeg liker en gutt som er litt treig av seg til å både skjønne at noen er interessert, og samtidig er han aldri på hugget selv...jeg tror egentlig han bare tror det daler ned i fanget hans uten at han må sette ut antennene på noen måte.. ← Han tror nok ikke at noen skal dette ned i fanget hans. Problemet hans er at han han ikke tror at noen kan være interessert i han. Ergo er problemet selvtillit. Du har en unik mulighet til å vise han at du er interessert i han. Dette vil forutsette at du tar initiativ i alle fasene til sex. Endret 27. april 2006 av valentino
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #7 Skrevet 27. april 2006 Takk Valentino, du har alltid så gode råd... Telefonen er mitt hjelpemiddel til mer kontakt i første omgang, vi sendte noen hei hvordan går det og litt sånn hyggelig forrige uke... Men så tar jo ikke han kontakt, så jeg vet ikke... Jeg vet han liker meg, men spørsmålet er hvor godt? Enda viktigere; hvordan finner jeg det ut?
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #8 Skrevet 27. april 2006 Jeg er litt redd for commitment. Hvis du ikke var pen nok for meg, ville jeg nok ikke lagt an på deg, av frykt for at det ble forever. Men kanskje jeg hadde begynt å se ting annerledes om vi var sammen en stund? Poenget mitt? At du må gi ham et umoralsk og uimotståelig tilbud. Si at du er gal etter ham, og at du har lyst til å vri av ham klærne og gi ham full pakke, uansett hva. Spør hva slags fetisj han liker best, og hva slags strømper du skal ha på deg mens du slikker ham fra topp til tå. Dristig, men det fungerer som faen hvis DU tør, og hvis ikke han er homo. Han har da ikkeno dårlig samvittighet for å utnytte deg. Here's the catch. Ofte begynner perfekte forhold som puleforhold, med slike tafatte slasker. Jeg aner ikke hva du ser i ham, men han er one lucky son of a bitch. Go girl!!!
Gjest Olav Skrevet 27. april 2006 #9 Skrevet 27. april 2006 hei folkens! jeg liker en gutt som er litt treig av seg til å både skjønne at noen er interessert, og samtidig er han aldri på hugget selv...jeg tror egentlig han bare tror det daler ned i fanget hans uten at han må sette ut antennene på noen måte.. han er en kompis av xen, så jeg kjenner han jo godt fra før av-og vi har blikkflørta masse... men NÅ kan jeg jo sette inn støtet, men hvordan? jeg vil ikke skremme han, men samtidig er han jo som sagt litt treig da...!!! HJELP ← Jeg sliter med samme problemet som deg faktisk, bare at hun det gjelder er en kvinne Hun forstår ikke at menn flørter med henne og hun tror hunbare kan gå hjemme og vente på at en mann bare daler ned fra himmelen og ned i fanget sitt!
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #10 Skrevet 27. april 2006 Takk Valentino, du har alltid så gode råd... Telefonen er mitt hjelpemiddel til mer kontakt i første omgang, vi sendte noen hei hvordan går det og litt sånn hyggelig forrige uke... Men så tar jo ikke han kontakt, så jeg vet ikke... Jeg vet han liker meg, men spørsmålet er hvor godt? Enda viktigere; hvordan finner jeg det ut? ← Han er sikkert homofil, så ta et hint da! En ekte mann reagerer på vakre kvinns vet du.
valentino Skrevet 27. april 2006 #11 Skrevet 27. april 2006 (endret) Han er sikkert homofil, så ta et hint da! En ekte mann reagerer på vakre kvinns vet du. ← Hva vet du om at han reagerer følelsesmessig eller ikke? Det er stor forskjell på å reagere følelsesmessig og å vise det overfor den som utløser følelsene. For en del år tilbake var jeg forelsket i ei i klassen min. Vet du hvordan jeg viste det? Ved å systematisk unngå henne. Jeg snakket vel kun med henne en gang i løpet av ett skoleår. Jeg var for det første redd for avvisning hvis hun fant det ut, og for det andre hadde jeg ikke noen tro på at hun var interessert. Endret 27. april 2006 av valentino
Gjest Varg-Menja Skrevet 28. april 2006 #12 Skrevet 28. april 2006 Hvis du er sånn passe småfrustrert allerede NÅ for at han er så treig, hva da om noen ÅR???? La treigt være treigt og finn noen kjappere, er min mening. ← Og min erfaring er at de guttene jeg må jobbe litt for å få er de beste... Gutter som er pågående i innledende forhold gir sjelden frihet senere i forholdet heller.
Gjest Godjenta79 Skrevet 28. april 2006 #13 Skrevet 28. april 2006 ...send han en sms og spør om han vil ta en kaffe en dag da....enkelt og greit, så kan han jo si nei hvis han ikke vil
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #14 Skrevet 28. april 2006 Hva vet du om at han reagerer følelsesmessig eller ikke? Det er stor forskjell på å reagere følelsesmessig og å vise det overfor den som utløser følelsene. For en del år tilbake var jeg forelsket i ei i klassen min. Vet du hvordan jeg viste det? Ved å systematisk unngå henne. Jeg snakket vel kun med henne en gang i løpet av ett skoleår. Jeg var for det første redd for avvisning hvis hun fant det ut, og for det andre hadde jeg ikke noen tro på at hun var interessert. ← Det er veldig dumt, for da går du glipp av mange bra damer. Vi venter nemlig på at det er mannen som skal ta initiativet.
valentino Skrevet 29. april 2006 #15 Skrevet 29. april 2006 Det er veldig dumt, for da går du glipp av mange bra damer. Vi venter nemlig på at det er mannen som skal ta initiativet. ← Selvfølgelig vet jeg det. Jeg skrev om hvordan jeg var tidligere for å illustrere et poeng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå