Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 Allikevel ville jeg si den er mer for menn. Husker jeg hadde CK1 i ungdomsskolen, hehe..følte meg gammel nå ja.
*Doriz* Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 Allikevel ville jeg si den er mer for menn. Husker jeg hadde CK1 i ungdomsskolen, hehe..følte meg gammel nå ja. ← Enig!! Eg og hadde den på ungdomsskulen.. (billig sydenverson som eg fikk i gåve vel og merke)
Svart Katt Skrevet 26. april 2006 #6 Skrevet 26. april 2006 Jeg digger CK One. Den minner meg så om ungdomsskolen Da hadde jeg både den og den svarte CK-etellerannet som også er unisex. Jeg synes CK One passer vel så bra til jenter som på gutter.
lillesky Skrevet 26. april 2006 #7 Skrevet 26. april 2006 Jeg synes også CK One passer til både gutt og jente.
Annevenn Skrevet 27. april 2006 #8 Skrevet 27. april 2006 Enig med at det er en parfyme som er unisex, og passer begge kjønn. Synes det er en fin duft om sommeren!
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #9 Skrevet 27. april 2006 Har i grunn ikke tenkt å bruke den. Mannen min fikk en deo av den og jeg var bare overbevist om at denne måtte være unisex duft, da ei jente i klassen hadde den på videregående. Den passer ikke til meg, så det er vel som de fleste dufter, ikke alle passer på alle. På meg lukter den skikkelig mann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå