Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 ikke chanel...tror jeg.. det er til en 40-åring,kvinne.kanskje en lett sommerparfyme.alle tips tas imot med takk!
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Lovely av Sarah Jessica Parker. Nydelig duft, som jeg tror alle mennesker vil like
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Lovely av Sarah Jessica Parker. Nydelig duft, som jeg tror alle mennesker vil like Jeg liker den absolutt ikke... Tror ikke det finnes noe som alle liker, egentlig. Mitt forslag ville vært Versace Woman, men det finnes garantert mange som ikke liker den også.
Gjest Vampyra Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Hmmm Aqua de Gio? Den er iallefall veldig frisk, og jeg vet om mange som liker den
Rexina Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Jeg liker heller ikke SJP parfymen. Men jeg vil tro at alle liker parfymer som lukter reint. For eks. Clean Fresh Laundry osv..
venus* Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Jeg liker heller ikke SJP parfymen. Men jeg vil tro at alle liker parfymer som lukter reint. For eks. Clean Fresh Laundry osv.. Og jeg igjen, liker ikke denne.. Til TS, jeg tror jeg ville kjøpt et gavekort. Selv om man ikke misliker en parfyme, så er det ikke så moro med en parfyme man liker nokså godt heller.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Og jeg igjen, liker ikke denne.. Til TS, jeg tror jeg ville kjøpt et gavekort. Selv om man ikke misliker en parfyme, så er det ikke så moro med en parfyme man liker nokså godt heller. Helt enig. Og selv om jeg ikke synes disse lette parfymene lukter vondt, så ser jeg ikke vitsen siden jeg ikke synes de lukter noenting.. KJøp gavekort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå