Gjest LoisLane Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Hvilke kakemikser pleier der å bruke? Jeg er glad i en sjokloademuffinsmix fra Toro. Lagde Freias muffinsmix her om dagen, men synes det var såpass mye jobb at jeg like godt kunne ha lagd den fra grunnen. Har prøvd firkløverkakemix, den var god, men det ble jo ikke verdens største porsjon, akkurat. Noen som har anbefalinger (eventuelt advarsler)?
Ginen Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 Jeg liker krydderkaka og gulrotkaka fra Mølleren (mon tro?). Er selvfølgelig bedre å lage fra bunn av, men liker de godt for det. Liker ikke sjokoladekaken og sjokolademuffinsene, fra Mølleren de også. Noe så tamt! Beklager hvis jeg skriver feil merke, kan undersøke det nærmere neste gang jeg går i butikken...
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 Jeg synes brownies fra Toro er veldig god, og ostekake (Toro den også kanskje?). Advarsel: Verdens beste - det var den absolutt ikke.
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 Jeg bruker bare en kakemix og det er den gule "brownissen"
Blueberry Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 Browniesen fra Toro er den eneste Browniesen som gjelder for mitt vedkommende. Også blåbærpaien fra Toro er knallgod, særlig hvis man har i vaniljekrem i tillegg.
-Fisken- Skrevet 27. april 2006 #6 Skrevet 27. april 2006 Browniesen fra Toro er den eneste Browniesen som gjelder for mitt vedkommende. Også blåbærpaien fra Toro er knallgod, særlig hvis man har i vaniljekrem i tillegg. ← Enig i begge.
loffen Skrevet 27. april 2006 #7 Skrevet 27. april 2006 Møllerens krydderkakemix er super! Tror jeg har prøvd sjokoladekakemixen til mølleren også. Den var da bra?
Gjest gjesta Skrevet 27. april 2006 #8 Skrevet 27. april 2006 Jeg er ikke enig med de over her, synes ikke blåbærpaien er noe god (har ikke prøvd med vaniljekrem da). Endte opp med at vi kastet halvparten... men så sammenligner jeg med mammas hjemmelagde blåbærpai da, og det er kanskje ikke helt rettferdig
*Doriz* Skrevet 27. april 2006 #9 Skrevet 27. april 2006 Brownies og Langpanne sjokoladekake frå Toro er veldig god til at det er ferdigmix.. Saftig og god
Blueberry Skrevet 27. april 2006 #10 Skrevet 27. april 2006 Jeg er ikke enig med de over her, synes ikke blåbærpaien er noe god (har ikke prøvd med vaniljekrem da). Endte opp med at vi kastet halvparten... men så sammenligner jeg med mammas hjemmelagde blåbærpai da, og det er kanskje ikke helt rettferdig ← Tror nok den manglende vaniljekremen hadde litt å si da ja... Men uansett skal det godt gjøres for Toro å konkurrere med mødrene våre...
*Doriz* Skrevet 27. april 2006 #11 Skrevet 27. april 2006 Tror nok den manglende vaniljekremen hadde litt å si da ja... Men uansett skal det godt gjøres for Toro å konkurrere med mødrene våre... ← Heilt enig! Ingen laga bedre mat og kaker og lignande enn mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå