Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bodillen
Skrevet

Jeg klikket på den BH-reklamen er på KG, og jeg må si jeg ble litt i stuss over å lese at så mange går med feil BH-str.

Dere som har vært i skikkelig undertøysforretning og fått proff hjelp til å finne perfekt str på BH, var det stor forskjell fra det dere opprinnelig trodde var riktig?

Videoannonse
Annonse
Gjest StoreSky
Skrevet

Å ja! Opplevde nøyaktig det samme som i artikkelen. Gikk fra vonde skuldre, dårlig sittende BH i str. 85 DD til 70G! Og så ut som at jeg hadde tatt av fem kg bare rundt mage/bryst region OG gikk ned to str. i skjorter..

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg vet jeg har feil størrelse så jeg skal ut på shopping ganske så snart!

Skrevet

Noen som vet om spesialbutikker i undertøy her i Trondheim som kan hjelpe en med å finne rett størrelse?

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg opplevde akkurat det samme som i artikkelen. Ned i omkrets og opp i cup. Og fikk bedre holdning på kjøpet.

Syns det var en bra artikkel, som tar opp et tema angår 1/2 parten av befolkningen ;)

BH en jeg kjøpte kostet 600 kr, men verdt det, etter 6 år med jevnlig bruk og vask er den like fin. Det blir 100 kr i året og det er ikke mye for en BH.

Jeg handler alltid mine BH-er etter det i undertøysforretning.

Skrevet
Noen som vet om spesialbutikker i undertøy her i Trondheim som kan hjelpe en med å finne rett størrelse?

det er en på nordre,ved din sko.de er visst flink.og så er det en ved nova kino,og en i thomas angels gate,ved free record shop.

Gjest Jamila
Skrevet

Jeg har vært heldig som har hatt venninner som har guida meg i riktig retning på BH fronten, så jeg har brukt riktig størrelse i mange år.... men da jeg fant ut av det gikk jeg fra en 80D til en 75F tror jeg det var. Tok en brystreduksjon for et par år siden, og er nå på en 75D. I ikke-gravid tilstand vel og merke.... nå eser hele overkroppen utover.....

Dersom du lurer på om du skal få tatt skikkelige mål: det er SÅ verdt det!! Du blir et helt nytt menneske, ny holdning og får grisefine pupper, garantert!

Skrevet
det er en på nordre,ved din sko.de er visst flink.og så er det en ved nova kino,og en i thomas angels gate,ved free record shop.

Tusen takk :)

Skrevet

Tror jeg bruker feil ja... for mine BH'er har en tendens til å sitte for løst... hadde jeg hatt litt mere cash skulle jeg byttet ut alle sammen! Men får vel vente til jeg blir litt rikere...

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg målte selv, og måtte flaut konstatere at ikke bare har jeg hatt BH som var for stor i omkrets, men også for stor i cup... Gikk fra 75B til 70A og føler meg som et brudd på markedsføringsloven her jeg sitter (men ser mye bedre ut med riktig BH da).

Skrevet

Ser mange av dere sier dere går ned i omkrets og opp cup. Men mott problem hvis omkretsen blir for liten er at puppene detter ut av cupen på sidene. Derfor har jeg gått opp i omkrets. For det er jo bare silikonpupper som strutter ut, uten å dette ut til sidene. Jeg vil jo ha en BH som tar med det som sklir ut, så jeg slipper å ha en BH som skjærer over puppen på sida.

Nå har jeg jo slutta å bruke BH. brukte 75A (egentlig 70A), men var så lei av å bli spidda va disse spilene. Så nå bruker jeg bare sports-BH. Men jeg hadde nok sette mindre flatbrystet ut hvis jeg fant en ordentlig BH :forvirret:

Skrevet

Syns det er så rart at "mange" får så stor cup. Så en artikkel i KK hvor hun ene fikk C og hun hadde jo seriøst ikke pupper nesten. Jeg ville trodd hun var en A.....

Skrevet

Den ved Nova kino er veldig bra. Anbefaler den fremfor den i Nordre. Synes det bare jobber sure kjerringer der. Riktignok noen år siden jeg bodde i byen, men...

Skrevet

Hvis BH'en er stram nok rundt brystet vil ikke puppene sprette ut på siden, selv om de ikke er "silikonstruttende".

Istedenfor at puppene flyter ut til siden blir de dyttet utover, og da trenger man naturlig nok større cup.

Gjest allium
Skrevet
Syns det er så rart at "mange" får så stor cup. Så en artikkel i KK hvor hun ene fikk C og hun hadde jo seriøst ikke pupper nesten. Jeg ville trodd hun var en A.....

Men en 70C er mye mindre enn en 80C. Cup-størrelsen beskriver forskjellen mellom omkrets under puppene og midt på, så hvis omkretsen under øker, øker puppestørrelsen også, selv om cup-bokstaven er den samme.

Derfor må man opp i cup når man går ned i omkrets.

Jeg er blitt målt i flere undertøysforretninger, men forsto hele tiden selv at det de sa jeg skulle ha var feil, og kjøpte mindre omkrets. Da jeg kom på LaLina, gikk jeg likevel ned nok en størrelse i omkrets (og to størrelser opp i cup...).

Skrevet

Da jeg for noen år siden begynte å kjøpe "skikkelig" undertøy gikk jeg fra 75C til 70 E.

Anbefaler virkelig LaLina, som er nevnt i artikkelen. Masse fint og super service. De har også veldig mye fint i bikinier og annet badetøy.

Skrevet

Jeg hjalp ei venninne til å gå fra rundt 85B til 70DD. Jeg tok tak i BHen hennes på baksiden og dro den lett 15 cm ut fra kroppen..

Skrevet

Noen som kan anbefale butikker i stavanger området? Tror kanskje jeg burde prøvd ut dette her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...