Skusla Skrevet 30. november 2002 #1 Skrevet 30. november 2002 Etter å ha fått diagnosen endometriose for snart ett år siden har jeg levd i ett smertehelvete stort sett hele tiden siden. Har prøvd de fleste kurer, og vært operert tre ganger ( den siste for 5 dager siden) Legene anbefaler meg og bli gravid, for da vil smertene forsvinne. Å etter å ha snakket med min snille, gode samboer har vi bestemt oss for å prøve. MEN, en av kurene for endometriose er p-sprøyter. For prevansjon taes disse hver tredje mnd, mens jeg har tatt de hver mnd dvs har jeg fått trippel dose. Disse har jeg tatt i 7 mnd, før jeg gikk over på en annen kur for to mnd'er siden. Er det noen som vet HVOR lang tid det vil ta for meg å få tilbake mensen??? Er det noen som har erfaring med dette?? Håper noen kan svare meg i allefall... På forhånd takk.. :D
Labella Skrevet 30. november 2002 #2 Skrevet 30. november 2002 Etter å ha gått på p-sprøyte (vanlig bruk, hver 3. måned) kan det variere veldig hvor lang tid det tar å få mensen tilbake. Noen får den tilbake med en gang, men det kan ta opp til 1,5 år. For meg tok det nesten 1,5 år før jeg fikk mensen tilbake, men jeg har hørt om mange som har vært mye tidligere. Håper det går raskere for deg og at du klarer å bli gravid fort! Lykke til!
kit-kat Skrevet 30. november 2002 #3 Skrevet 30. november 2002 Er det ingen medisiner som kan taes for å få tilbake eggløsning og mensen? Håper det finnes noe sånt. For det fortjener du virkelig å få prøve. Håper dere ikke må vente så lenge. Klem til deg!
jordbær Skrevet 30. november 2002 #4 Skrevet 30. november 2002 En liten oppmuntring til deg. Jeg fikk mensen tilbake rett etter at jeg sluttet på p-sprøyte. (da 20dager etter) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå