Gå til innhold

Uvanlige forloverspørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være forlover for ei venninne som skal gifte seg i utlandet med utenlandsk mann i sommer og seinere skal de gifte seg på ny i norge. I det første bryllupet skal ikkje vennene hennes være med, og heller ikkje hele familien hennes fordi det er langt vekke og kort tid til bryllupet. Det er usikkert kortid det blir bryllup i norge.

Lurer i denne forbindelse på om eg skal kjøpe presang som ho kan ha med seg no eller vente til neste gang? Og om eg skal arrangere utdrikningslag no eller vente til neste bryllup nærmer seg? Er det noe eg bør gjøre før dette første bryllupet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke lufte det for venninna di at du lurer på disse tingene???

Skrevet
Kan du ikke lufte det for venninna di at du lurer på disse tingene???

:Nikke:

Gjest gjest1
Skrevet

Skal dei skilje seg før dei gifter seg på nytt!??

Gjest Markblomsten
Skrevet

De skal vel sikkert "bare" ha velsigning i Norge vil jeg tro.

Jeg tror jeg ville luftet for bruden hva hun selv tenker ang dette med utdrikningslag.

Dersom du velger å gi gave når det feires i Norge så kan du jo evt gi et kort nå, med en symbolsk gave og informasjon om at ordinær gave kommer til bryllupet i Norge?

Skrevet

Ja, de skal gifte seg to ganger uten skilsmisse mellom: Veit ikkje korfor men sånn er det. Skal spørre ho om kva ho forventer, takk for tips! Lurt med et kort i det minste. Blir jo stusselig der nede uten venner og familie og alting. Syns eg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...