Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Jeg har insett at jeg har ervervet meg litt for mange møbler Noe av det jeg kunne tenke meg å selge er fine/moderne ting. Er det noen som har prøvd å selge møbler på nettet / avisen ? Er det noe respons på ting dere annonserer ? foretrekker du finn eller qxl ?
Lillesøster Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 Vi solgte sofaen vår sist nå på finn.no. Fikk meget god respons. Selv leter jeg etter en kommonde på finn.no-
Svart Katt Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 Min mening er at finn er mye bedre enn qxl. Jeg har ikke solgt/kjøpt møbler selv, men vet om flere som har kjøpt møbler via finn i hvert fall. Det viktigste er vel at man ikke overpriser møblene. Nordmenn er jo ganske glad i å pusse opp - møbler er jo mer en forbruksvare enn noe man skal ha til evig tid i tillegg til at det finnes mange butikker som selger billige nye møbler osv. Pass på å ha fine bilder av møblene du skal selge - og en oversiktlig annonse, så går det nok bra.
Gjest Hufsa Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 Solgte min sofagruppe på Finn, og det gikk veldig bra.. Jeg bruker bare Finn, når jeg ser etter noe..
Gjest -eline- Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 Finn.no er vel best når det gjelder møbler. Er ikke så mange som selger slikt på QXL. Har både kjøpt og solgt flere ting (inkl møbler) via finn.no og QXL...
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #6 Skrevet 26. april 2006 Jeg har også kjøpt og solgt møbler på finn. Qxl har jeg ikke sansen for. Og husk fine bilder og god beskrivelse. Selv ofrer jeg ikke annonser uten bilder et blikk en gang.
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2006 #7 Skrevet 26. april 2006 Dette ser jo lovende ut. Jeg må først sette meg inn i hvordan digital kameraet mitt virker
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2006 #9 Skrevet 26. april 2006 Jeg har bare kjøpt møbler, men sier som de andre: bruk finn, og med fine bilder. Er bare annonser med bilder jeg ser på.. og sett på en ca. pris du ønsker også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå