Gjest Gjest_bolla_* Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Noen her som vet om detter stemmer ??? jeg har begynt å trene 3 ganger i uka , har holdt på i 1,5 mnd . Men nå synker motivasjonen , for vekta har jo gått OPP !!!!! Var jo ikke derfor jeg begynte å trene. Men så har jeg hørt at når man begynner å bygge opp musklene , skal man gå litt opp i vekt før den går ned . Stemmer dette ??? Og jeg har nokk å ta av. er 169 og veier 72 , så det skulle jo være litt å gå ned her.
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 I begynnelsen går gjerne vekta litt opp, fordi man har en tendens til å spise mer karbohydrater, som drar væske inn i musklene. Dette vil jevne seg ut over tid, så du har lite å frykte. Å bygge muskler tar laaaang! tid; for ei jente skal det godt gjøres å bygge mer enn ca. 1 kg muskler pr år, og da trener man hardt og spiser mye.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 Noen her som vet om detter stemmer ??? jeg har begynt å trene 3 ganger i uka , har holdt på i 1,5 mnd . Men nå synker motivasjonen , for vekta har jo gått OPP !!!!! Var jo ikke derfor jeg begynte å trene. Men så har jeg hørt at når man begynner å bygge opp musklene , skal man gå litt opp i vekt før den går ned . Stemmer dette ??? Og jeg har nokk å ta av. er 169 og veier 72 , så det skulle jo være litt å gå ned her. ← Det er vannet som er i kroppen etter en stund vil du merke at du har sluttet å gå opp men ned istedenfor..
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #4 Skrevet 28. april 2006 Det tok ganske mange uker før jeg begynte å gå ned i vekt. Fulgte Libra's prinsipper, og trente. I løpet av et 8 ukers kurs, hadde jeg bare gått ned 1 kg tror jeg. Men så begynte kiloene å forsvinne, sakte men sikkert. Nå, snart 4 måneder etter, har jeg gått ned 6 kg. Og nå har det begynt å gå ganske fort.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #5 Skrevet 28. april 2006 Se heller på hvordan du passer inn i klærne dine - har det blitt dårligere plass bør du kanskje revurdere kostholdet, har det blitt bedre plass er du på rett spor
Gjest Cristoph Skrevet 28. april 2006 #6 Skrevet 28. april 2006 du burde måle deg i stedet for å veie deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå