Gå til innhold

opp i vekt ?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_bolla_*
Skrevet

Noen her som vet om detter stemmer ??? jeg har begynt å trene 3 ganger i uka , har holdt på i 1,5 mnd . Men nå synker motivasjonen , for vekta har jo gått OPP !!!!! Var jo ikke derfor jeg begynte å trene.

Men så har jeg hørt at når man begynner å bygge opp musklene , skal man gå litt opp i vekt før den går ned . Stemmer dette ???

Og jeg har nokk å ta av. er 169 og veier 72 , så det skulle jo være litt å gå ned her.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

I begynnelsen går gjerne vekta litt opp, fordi man har en tendens til å spise mer karbohydrater, som drar væske inn i musklene. Dette vil jevne seg ut over tid, så du har lite å frykte. :)

Å bygge muskler tar laaaang! tid; for ei jente skal det godt gjøres å bygge mer enn ca. 1 kg muskler pr år, og da trener man hardt og spiser mye.

Skrevet
Noen her som vet om detter stemmer ??? jeg har begynt å trene 3 ganger i uka , har holdt på i 1,5 mnd . Men nå synker motivasjonen , for vekta har jo gått OPP !!!!! Var jo ikke derfor jeg begynte å trene.

Men så har jeg hørt at når man begynner å bygge opp musklene , skal man gå litt opp i vekt før den går ned  . Stemmer dette ???

Og jeg har nokk å ta av. er 169 og veier 72 , så det skulle jo være litt å gå ned her.

Det er vannet som er i kroppen ;) etter en stund vil du merke at du har sluttet å gå opp men ned istedenfor..

Skrevet

Det tok ganske mange uker før jeg begynte å gå ned i vekt. Fulgte Libra's prinsipper, og trente. I løpet av et 8 ukers kurs, hadde jeg bare gått ned 1 kg tror jeg. Men så begynte kiloene å forsvinne, sakte men sikkert. Nå, snart 4 måneder etter, har jeg gått ned 6 kg. Og nå har det begynt å gå ganske fort.

Skrevet

Se heller på hvordan du passer inn i klærne dine - har det blitt dårligere plass bør du kanskje revurdere kostholdet, har det blitt bedre plass er du på rett spor ;)

Gjest Cristoph
Skrevet

du burde måle deg i stedet for å veie deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...