Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en concealer som funker bra til å dekke over kviser og arr med. Har dere noen gode tips til meg? Gjerne hvis det finnes en som ikke gjør at jeg får mer kviser... :)

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Magic concealer fra Helena Rubinstein.

Skrevet

Takk takk! :)

Flere tips? Er Kanebo sin god?

Skrevet

Lancome sin på tube. Brukt den i mange år, og er ikke fristet til å bytte.

Gjest Gjesta
Skrevet
Takk takk! :)

Flere tips? Er Kanebo sin god?

Den er vel mest beregnet til bruk under øynene. Til kviser er den ikke dekkende nok, tror jeg.

Jeg bruker forresten Kanebo Cream Finish Foundation som dekkstift, jeg. Den var altfor dekkende (for min smak) til bruk i hele ansiktet, men funker utmerket for å skjule småting.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg er også på concealer-jakt i skrivende stund. Etter å ha søkt litt, både her på forumet og ellers, kom jeg over en test av concealere: http://veckorevyn.com/beauty/concealer/index.xml

Helena Rubinsteins magic concealer vant. Tror jeg blir å kjøpe den. H&M sin var faktisk beste budsjettvarianten, tro det eller ei. :tommel:

Skrevet

den originale tryllepennen; YSL touche eclaire.... :)

prøv den!

Skrevet
den originale tryllepennen; YSL touche eclaire.... :)

prøv den!

Den er god, men Magic Concealer dekker bedre.

Skrevet

Jeg bruker også YSL sin, men ikke på kvisene. Men perfekt for under øynene! :D

Men inneholder ikke den mineraloljer? Det trodde jeg HR-produktene også gjorde?

Skrevet (endret)

Guinot sin. Den er desidert den beste jeg har prøvd. Sjekk ut MUA. Den får masse skryt der. Dekker og pleier. Litt silkeaktig i konsistensen. Nydelig. :sexy:

Den er jo også et hudpleiermerke... noe som er veldig viktig for meg. Vil ikke ha noe i ansiktet mitt som mest sannsynlig inneholder noe dritt.

Endret av Bianca
Skrevet

Titter innom for å gi min stemme til HR Magic Concealer.

Skrevet

Til bruk under øynene så syns jeg HR Magic C er best, for å dekke arr og kviser så syns jeg ikke den dekker nok, og fargen blir feil, så da bruker jeg Make up store Cover all mix.

Skrevet

Jeg har også HR Magic concealer. Den dekker ikke nok over røde områder. Under øynene er den derimot veldig bra.

Skrevet

Pennene fra Dior og YSL er ikke noe bra, syns jeg. Varer ikke Lenge.

Er mest fornøyd med tuben til Lancome, og et skrin fra estee lauder med to nyanser. Veldig drøye og dekkende begge to.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvor mye koster Magic Concealer?

Skrevet

Magic Concealer koster ca. 220 kr. Tuben på hele 15 ml har du i en evighet.

Skrevet

Magic Concealer kostet 150kr på SN for noen dager siden.

Skrevet
Magic Concealer kostet 150kr på SN for noen dager siden.

Ja, men jeg har kun sett at de har den i light og dark; ikke medium som de aller fleste vil kle best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...