Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Ble inspirert av tråden der det ble fortalt om utdrikningslag. Hørtes kjempegøy ut! Hva hadde vært din perfekte utdrinknings"dag"? Jeg hadde iallefall ønsket meg et sånt "fargekurs" - der jeg kan lære meg hvilke farger jeg kler osv. Nyttig til sminken i bryllupet Ellers må jeg si at jeg er glad i mat, og hadde blitt kjempeglad for middag på restaurant. Ellers er jeg åpen for det meste
Lykketrollet Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 Min drømme dag! Venninnene mine og jeg spiser en god frokost sammen, og prater "skjit"! Vi drar ut å gjør noe som man blirlitt sliten av..Reball kanskje! Eller vanlig paintball! For så ådra på velværeavdelinga, bare drikke litt vin og bare kose oss i saunaene og aromadusjene. Så kanskje dra hjem og spise en middag som vi lager sammen. Homeparty med sminke og opplæring. Tja....drikke og dra ut på byen kanskje. Jeg har presisert at jeg øøøønsker meg fevinger, en tryllestav og råååååsa tiara!
marsy Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 ja, jeg kunne også bare tenkt meg en kveld med gode venninner, middag, vin og skravling. kanskje et sminkekurs, eller en konsert eller noe? Jeg har valgt å ikke ha noe skikkelig utdrikningslag, siden vi skal ha et så lite bryllup (synes det er litt dumt å be folk i utdrikningslag som ikke skal i bryllupet), og siden både forlover og mange venner er spredt utover hele norge
Gjest Piper Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 Jeg hadde drømmehelgen, der vi var på hyttetur og bare slappet av og koste oss hele helgen.
Gjest Fruktkake Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 Min perfekte kveld hadde vært konsert med et av yndlingsbandene mine, og at forloveren min hadde fikset et møte med dem etterpå :D
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2006 #6 Skrevet 26. april 2006 At de ikke tvinger i meg alkohol, jeg må få drikke i eget tempo. Paintball og få sitte på i en fort-fort-bil (rallybil eller noe) God mat Muligens ut på byen, men en kveld med mat og vin heller jeg kanskje mer mot
Mies Skrevet 26. april 2006 #7 Skrevet 26. april 2006 Drømmeutdrikningslaget vil være en hyttehelg! Ikke så nøye med opplegg, men noen aktiviteter bør det være planlagt, (feks spill, tur innom boblebad på et hotell, klemmepresanger,utspørring ol.) Det er litt viktig for meg at det ikke blir en dag for meg, men en dag/dager for alle sammen. alle skal hygge seg og sitte igjenn med følelsen av en fantastisk dag/dager. Jeg ønsker absolutt ikke utdritning, ala salg av kondomer ol. Og jeg ønsker ikke å gå rundt en hel dag og se stygg ut, men de må gjerne kle meg ut og sette meg til å gjøre rare/utfordrene ting dersom de ønsker det. Min forlover kjenner meg godt nok til å vite at å spille inn en musikkvideo med vennindene er kult, mens å holde aerobikstime midt i byen ikke er det. (for meg altså). Men som sagt, det å sitte og slarve sammen i timesvis, med god mat, god musikk og plass til å danse, det er drømmen!
Susan Sto Helit Skrevet 27. april 2006 #8 Skrevet 27. april 2006 Jeg vet jeg hadde satt pris på ting som go-cart kjøring, eller fallskjermhopping, men siden jeg er gravid er vel det ganske utelukket. Kanskje en hyggelig picknik i en park eller hage, med god mat, og god vin til alle andre? Minigolf er alltid gøy, eller andre leker/spill der alle er like dårlige. Skal de kle absolutt meg ut, håper jeg det blir bortgjemt på en hytte ett eller annet sted, eller innenfor hjemmets fire vegger. (Det er noe av det aller værste jeg kan tenke meg!) En hyggelig kveld med mine beste venninner hadde nok vært det jag hadde satt størst pris på!
lille my Skrevet 27. april 2006 #9 Skrevet 27. april 2006 eni i at nåke utdriting he ej lite lyst til. ellers so he ej veldi lyst på en sann spa opplevelse eller nåke sant, å so e no d kjempegøy me gokart og paintball da
Frk.L Skrevet 28. april 2006 #10 Skrevet 28. april 2006 Godt å se at det ikke bare er meg som kommer til å be på mine knær om å slippe utdritningen.. Det heter da virkelig ikke utdritningslag..? Det er en tradisjon vi har tatt litt for langt til tider. Jeg ønsker meg en helg med venninnene, kanskje på høyfjellshotell eller noe lignende. Ihvertfall en dag/helg hvor vi kan kose oss og bare snakke sammen. Og heller gå ut på byen senere. Men jeg vil drikke i mitt eget tempo!
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #11 Skrevet 28. april 2006 er det virkelig bare jeg her som ønsker meg en FEST!!!!.... ja drikke drikke å, ja drite meg ut!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå