Gå til innhold

Dreamfall - musepeker fast på skjermen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp installert Dreamfall, og det vises en musepeker midt på skjermen hele tiden (i tillegg til den som flytter på seg når man rører på musa).

Det er fryktelig irriterende, og jeg lurer på om det er noen som har sett det samme og evt funnet en løsning på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spillet har vel ikke kommet enda? Og hvis du har lastet det ned så er det vel mulig du finner en bug eller tre.. ;)

Skrevet
Spillet har vel ikke kommet enda? Og hvis du har lastet det ned så er det vel mulig du finner en bug eller tre..  ;)

Spillet ble sluppet på det amerikanske markedet sist fredag, så det er den ferdige versjonen jeg har. Er selvsagt mulig at det er en bug pga cracken, men litt merkelig var det uansett. Har aldri vært borti lignende problemer pga cracking.

Skrevet
Spillet ble sluppet på det amerikanske markedet sist fredag, så det er den ferdige versjonen jeg har. Er selvsagt mulig at det er en bug pga cracken, men litt merkelig var det uansett. Har aldri vært borti lignende problemer pga cracking.

Nå skal du teknisk sett ikke behøve en crack om du har en fullversjon av et spill.. som forøvrig ikke har kommet ut ennå... :ler:

Skrevet
Nå skal du teknisk sett ikke behøve en crack om du har en fullversjon av et spill.. som forøvrig ikke har kommet ut ennå...  :ler:

Mente fullversjon i motsetning til en demo.

Spillet ER sluppet i USA, og JA jeg har lastet ned en piratkopi, og JA jeg skal kjøpe originalspillet når det blir sluppet her til lands.

Skrevet
Mente fullversjon i motsetning til en demo.

Spillet ER sluppet i USA, og JA jeg har lastet ned en piratkopi, og JA jeg skal kjøpe originalspillet når det blir sluppet her til lands.

Ja beklager. fant ut at en limited edition har blitt sluppet. US versjonen eller noe sånt. Men altså.. Hvis det er en piratkopi som bugger, så er det ikke så mye man kan få gjort. Gled deg heller til orginalen, da det sikkert ikke er noe feil med den :)

Det er jo alltid feil med piratkopierte ting :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...