Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Skal dere ha noe på toppen av kaken? Ønsker ikke å tråkke noen på tærne her... men personlig er jeg lei av plastbrudepar med skjeve ansikter (sånne som er "made in china"). Er det noen som har forlag til hva man alternativt kan ha på toppen av kaka?
BIRE Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 Hei! Vi skal ha roser nedover kakene skal ha fire eller fem kaker etter hverandre .På toppen så skal det nok stå en plastikkk figur,"å nei du" heter den. kul den he he ..Bruden drar mannen etter seg..Man kan finne m,ange fine på cacas.no.. kos Bire
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 Hei! Vi skal ha roser nedover kakene skal ha fire eller fem kaker etter hverandre .På toppen så skal det nok stå en plastikkk figur,"å nei du" heter den. kul den he he ..Bruden drar mannen etter seg..Man kan finne m,ange fine på cacas.no.. kos Bire ← Hehe... jeg har sett dem og synes de er kjempe morsome! Men sambo mener det blir useriøst... Det hadde vært kult å hatt det i en ekstra kake!
Kara W Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 De hadde en del morsomme, ja, men for noen priser! Er det vanlig at en liten plastfigur koster over 500,-? Eller er dette nok et eksempel på "vi selger til bruder så vi slenger på noen ekstra hundrelapper"? Jeg har ikke titter på sånne før, så aner ikke hva de koster, men hadde aldri gjettet at de kunne være så dyre.
Lykketrollet Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 (endret) Her er noen spesielle par i alle fall. Jeg syns den spilledåsen var utrolig søt og megaromantisk! http://www.somethingblue-shop.dk/?p=produc...d4ad567ab2857a2 Dere kan jo ha et bilde av dere på toppen eller monogram stående på toppen i sjokolade eller hva som måtte passe. Endret 26. april 2006 av Lykketrollet
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #6 Skrevet 26. april 2006 Er det vanlig at en liten plastfigur koster over 500,-? Eller er dette nok et eksempel på "vi selger til bruder så vi slenger på noen ekstra hundrelapper"? Jeg har kikket litt rundt på nettet og kommet frem til at de ikke må være så dyre. har funnet noen helt ned i 150 kr også..Jeg fikk like sjokk som deg når jeg så de prisene. men se rundt i butikkene også om de har noe (hobby butikk) Vet ikke helt hva vi skal ha på toppen ennå, men tipper at vi ender opp med en helt tradisjonell sak. Men vi skal ha bryllupskake i sjokolade da, så helt vanlig blir den ikke..
Seterjenta Skrevet 26. april 2006 #8 Skrevet 26. april 2006 (endret) Vi hadde Elegance fra Wilton. De selger den vel gjennom cacas også. Jeg kjøpte den i usa, så den ble ikke like dyr som hjemme. (men dyr nok) Den ble veldig fin på toppen av vår hvite kake, så jeg har aldri angret et sekund på at vi la de kronene i dette! Endret 26. april 2006 av Seterjenta
Floja Felíz Skrevet 26. april 2006 #9 Skrevet 26. april 2006 Tror det blir to sjøstjernefigurer på toppen av vår kake.
*Emma* Skrevet 26. april 2006 #10 Skrevet 26. april 2006 Jeg syns de useriøse er kjempe morsomme og hadde tenkt å ha en sånn der bruden drar mannen etter kragen og han prøver å stikke av (fordi jeg har "dratt han" til alteret..ha ha ha) - men prisen på Jernia var 399 eller 499 eller noe - HELT uaktuelt. Vi skal jo gifte oss med Disney og da følger det med en rå tacky Brude Micke og Minnie på kaken..men jeg skal be dem fjerne den. Snakk om Harry! Tipper kaken vår blir uten topp Jeg syns den hvite som Seterjenta hadde er en god nr 2 etter de "komi greiene".
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #11 Skrevet 26. april 2006 Jeg har også sett på monogram laget av metall med krystaller.... Fy og fy for noen stive priser!!!! Jeg fant en som jeg likte så godt, den hadde to hjerter og forbokstavene til brudeparets navn inni hvert hjerte... da jeg regnet ut hvor mye det ville bli inkl. frakt og toll kom jeg på 1400 kr!!! Nei.... gløm det!!! Hva i huleste skal jeg med den etterpå?!? PS! Jeg er trådstarter
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #12 Skrevet 26. april 2006 Denne skal vi ha http://webshop.cacas.no/small/115-101.jpg
Snurrepippen Skrevet 26. april 2006 #13 Skrevet 26. april 2006 jeg skal ha denne http://www.somethingblue-shop.dk/?p=productMore&iProduct=316 Skal ha uformelt hagebryllup ved vannet.
MarianneHR Skrevet 26. april 2006 #14 Skrevet 26. april 2006 Vi hadde et brudepar i marsipan som jeg kjøpte i Ungarn. Det var veldig søtt. Selvfølgelig ikke spiselig (tror jeg da, kan ikke tenke meg at det var godt), men passet veldig godt til marsipankaken vi hadde.
Gjest lillelou Skrevet 27. april 2006 #16 Skrevet 27. april 2006 Her er noen spesielle par i alle fall. Jeg syns den spilledåsen var utrolig søt og megaromantisk! http://www.somethingblue-shop.dk/?p=produc...d4ad567ab2857a2 Dere kan jo ha et bilde av dere på toppen eller monogram stående på toppen i sjokolade eller hva som måtte passe. ← Åååå,nå fikk jeg lyst på den spilledåsen-Den var skjønn!
kitekatt Skrevet 27. april 2006 #17 Skrevet 27. april 2006 Vi skal ha denne kaken, med samme kaketopp
Trampe Skrevet 27. april 2006 #18 Skrevet 27. april 2006 Jeg fant et musebrudepar i en bokhandel som var kjempesøte. Hadde så lyst til å ha de på toppen av kaka, men såklart hadde jeg glemt pengeboka mi... Og da jeg kom tilbake var den solgt Mamma har kjøpt et standard brudepar. Men jeg vet ikke om jeg har lyst til å bruke de. Jeg kommer vel til å tråle butikkene etter noe utradisjonelt, men jeg har ikke lyst på figurer a la typen brud bærer brudgom eller noe slikt. Vil ha musene mine
Lime Skrevet 3. mai 2006 #19 Skrevet 3. mai 2006 Trur ikkje vi skal ha noko brudepar på toppen av kaka. Er absolutt ikkje tilhenger av disse plastfigurene du får kjøpt på bokhandlere osv. men har sett at "Cacas" har nokre brudeparfigurar til å ha på toppen av kaka som er ok. Desse er dyre... meiner eg hugser 500,- + for slike figurar. På www.bryllupsbutikken.no, på "Webshop - tilbehør" er det to stk. som er fra Cacas trur eg.
Tyren Skrevet 4. mai 2006 #20 Skrevet 4. mai 2006 (endret) Dette var kaken vår. Svaner på toppen Endret 4. mai 2006 av Tyren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå