Gå til innhold

Vurdering av hjemmesiden min?

Anbefalte innlegg

Gjest Sporhund
Skrevet

Har laget en nettside for hunder og hundhold. Trenger noen tilbakemeldinger på siden, noe som mangler? Noe som åpenbart må endres? Og appelerer den den til deg?

http://www.hundeprat.no

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den var litt kjedelig med tanke på design, men ellers var den informativ og ryddig. Og det er kanskje det som er det viktigste for deg?

Gjest Champis
Skrevet

Gratulerer! Stilig side dette... Håper du får til siden... jeg mener... med masse medlemmer... ;) Det er bra at noen viser ett sånt initiativ...

Gjest King James II
Skrevet

så helt grei ut synnes jeg...

Gjest Champis
Skrevet

Liker siden din mere og mere må jeg få si, behagelige farger, ryddig og oversiktig på framsiden, forumet er også informativt og bra satt opp! Når kommer det nytt banner sa du? Får du ett "profft" banner på siden din, så blir denne siden en "bulls eye".

Lykke til videre, kommer til å følge med på siden din framover iallefall... :Nikke:

Gjest Champis
Skrevet

Du Sporhund...

Jeg liker det nye banneret ditt... :) Kanskje liiitt mindre skygge..?

Gjest Georgette Nanty
Skrevet

Det var en flott side. Selv elsker jeg hunder, jeg har en selv.

Georgette

Gjest Champis
Skrevet

Ser ut som at denne personen har klart å fått laget en god side jf kritikken han/hun har fått i denne tråden.. Minner litt om denne siden faktisk, i farge valg. Altså fargene er ikke like, men de er like behaglige å se på, og det er viktig i mine blå øyne ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...