Frida Frosk Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Etter å ha gjennomgått nok et helvete i prøverommet hos Lindex forstår jeg nå at jeg må på en skikkelig undertøysforretning ettersom jeg ikke finner riktig str hos kjedene. Prøvde en 70D i går, og den satt greit bortsett fra at puppene ble "delt". På 75D blir cupen for stor, så skulle vel kanskje hatt 70DD, men det finnes jo ikke på Lindex og de stedene. Så da må jeg vel ta turen til lalina (som dere her inne har skrytt så fælt av) eller en annen undertøysspesialist. Men hva koster herligheten da? Er det sånn at man ikke får en BH under tusenlappen eller kan man finne noe til et par-tre hundre kroner der også?
Gjest allium Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 Det er dyrere, men noen tusenlapp behøver du ikke å betale. Jeg har en som kostet 329, og en som kostet 398. Prisen på de andre husker jeg ikke, men den er ikke så forskjellig tror jeg. Selvfølgelig kan du finne mye på LaLina som er dyrere, men du må ikke ut med en tusenlapp.
Gjest Hilde Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 De fleste BH'ene jeg prøvde kostet stort sett mellom 400 og 600 kroner. Jeg har også oppdatert artikkelen, slik at prisen kommer frem. Det er også viktig å få frem at jeg faktisk kunne kjenne at kvaliteten var bedre enn hos kjedebutikkene, sømmene er bedre, spilene virket mer solide, og selve stoffet var i bedre kvalitet.
Frida Frosk Skrevet 26. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2006 Takk for kjappe svar. Det var jo ikke avskrekkende. Så da blir det en tur på lalina en av de nærmeste dagene.
Gjest Binna Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 Jeg har funnet BH str 70DD, E og F på Lindex, men det er IKKE mange av dem. Jeg ville hvertfall tatt meg en tur på Lalina og funnet ut hva som er rett str. Har en BH derfra som er utrolig god å ha på seg, iforhold til mine tidlige kjøp på Lindex. Den har litt strech i seg, de fra Lindex i den str er gjerne veldig "harde".
Shoegal Skrevet 26. april 2006 #6 Skrevet 26. april 2006 Jeg er kjempefornøyd med de bh'ene jeg har kjøpt hos LaLina. De er virkelig av god kvalitet, og viktigst av alt er jo at man faktisk finner den størrelsen man egentlig bruker - som ellers føles umulig å oppdrive....
Skravla Skrevet 26. april 2006 #8 Skrevet 26. april 2006 Den ligger i Ullevålsveien. Rett nedenfor St. Hanshaugen i Oslo. Buss 33, 37 og 46 stopper rett utenfor på vei fra sentrum. Holdeplassen tror jeg heter Stensberggt eller Bjerregaardsgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå