Gå til innhold

Teit eiendomsmegler!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, dette er bare et lite hjertesukk, men jeg ble så irritert på megler at jeg bare må "lufte litt". Han har tatt bilder av huset til prospekt, men ville ha et par ekstra bilder av kjøkkenet. Etter å ha avlyst to ganger kom han i dag. Da forteller han at han har forlagt alle papirene og må ta en ny runde i huset. Vel... problemet er bare at vi skal ominnrede kjeller og loft før visning for å gjøre alt luftigere, så alt står på hodet m.h.t. møbler, esker, kofferter med klær osv. Dette visste han om (det var en av tingene vi avtalte med ham), så det ble lite fotografering annet enn et par bilder av kjøkken og bad. Så nå skal han sende ut mangelfullt prospekt. Og så når han går presterer han å si at "Nå må dere huske på å få rydda til visninga neste uke da..." AAAARRGHHH :frustrert: !!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg hadde nok blitt ganske irritert jeg også! Man betaler jo mye for meglertjenesten, og da bør ikke megler rote bort papirer eller ta bildene selv...

Skrevet

Dette hadde jeg aldri godtatt av vår megler. Spark han.

Skrevet

Megler som tar bilder selv? Det har jeg (nesten) aldri hørt om.

Skrevet
Megler som tar bilder selv? Det har jeg (nesten) aldri hørt om.

Ikke? Det er da helt normalt.
Skrevet
Ikke?  Det er da helt normalt.

Tror det kommer helt an på hvor i landet man bor. I Oslo er det vanlig å hyre inn en fotograf når man skal ta bilder til prospekt.

Skrevet
Tror det kommer helt an på hvor i landet man bor. I Oslo er det vanlig å hyre inn en fotograf når man skal ta bilder til prospekt.

Jøye - ikke rart det blir dyrt å selge hus da?

Gjest gjest1
Skrevet
Jøye - ikke rart det blir dyrt å selge hus da?

Vi betalte 1500 kroner for fotografen, så det er ikke der pengene flyr, for å si det sånn...

Gjest Elfrida
Skrevet

Tror fotograf kostet meg rundt 1500-1700 kroner.

Gjest Vega i.i.
Skrevet

Jeg tok noen bilder selv, og forlangte å få de med i prospektet samtidig som jeg avviste noen av bildene megler tok.

Det er du som selger som betaler megler, så du har en del å si.

Å endre et prospekt ang. bilder for megler er ikke noe problem, da de printer ut prospektene før hver visning. Verre er det med annonsen i avisene, men der pleier jo bare ett bilde dominere.

Skrevet

Jeg hadde ikke beholdt en megler som ikke holder avtaler, roter bort papirer osv.

Gjest Bodillen
Skrevet
Jeg hadde ikke beholdt en megler som ikke holder avtaler,  roter bort papirer osv.

Enig med denne.

Han har liksom lagt lista....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...