Gå til innhold

adopsjon/venneanbefaling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har noen flotte venner som skal adoptere og i den forbindelse trenger de en venneanbefaling. Er det noen av dere som har skrevet en slik anbefaling? Er det noen som har tips om gode måter å formulere seg på. Jeg har mye pent å skrive men føler at det kan bli litt feil hvis jeg bare pøser på med flotte adjektiver.

nero

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_trille_*
Skrevet

hei!

så flott at du har fått den ære å skrive venneanbefaling! jeg har tre barn fra colombia, og har også skrevet venneanbefalinger til venner. det du kan skrive litt om er hvordan de bor, en bisetning om økonomi, hvilket forhold de har til sin familie og hvordan de er mot barn. her kan du f.eks skrive litt om hvordan de ev er mot ditt/dine barn. nevn de sunne fritidsaktivitetene de har. skriv så litt om hvordan du tror de vil bli som foreldre. syns ikke du skal skrive noe negativt hvis ikke det er noe du absolutt ikke liker med dem. er det noen grunn til at du ikke kan anbefale dem? lykke til!

Skrevet
er det noen grunn til at du ikke kan anbefale dem? lykke til!

Takk for svaret. Det er overhodet ingen grunn til at jeg ikke kan eller vil anbefale dem. Det jeg bare er litt redd for er at det skal bli for positivt, slik at det blir kunstig det jeg skriver. Jeg vil at det jeg skriver skal oppfattes som postivit og naturlig.

nero

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...