Gjest Gjest_annika_* Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Når er det mest normalt og begynne og kjenne symptomer på att du er gravid? og hvilke symptomer er er mest normalt og få? Er det muligt at hjernen kan spille deg et puss om at du er gravid,hvis du tenker mye på det? (slik at du begynner og kjenne symptomer) Hilsen ei som lurer
Gjest Ulogget Meta Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 Er det muligt at hjernen kan spille deg et puss om at du er gravid,hvis du tenker mye på det? (slik at du begynner og kjenne symptomer) Det er ihvertfall min erfaring! Tolker alle tegn og tegnene blir bare sterkere og sterkere også kommer mensen hver gang Den måneden jeg ble gravid sist, hadde jeg ingen tegn og vips.. Jeg fikk ikke tegn før etter et par uker.
Gjest Godjenta79 Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 Er sikker på at jeg er gravid hver måned jeg, men det er sikkert for at jeg går og håper på et uhell Innbilte svangerskapstegn, her er jeg! Jeg lurer også på det samme som trådstarter, når blir man kvalm for eksempel
Susan Sto Helit Skrevet 27. april 2006 #5 Skrevet 27. april 2006 Innbilte meg symptomer i mange måneder mens vi var prøvere. Fikk mange av de samme symptomene da jeg ble gravid. Ble småuggen i uke 4, men reagerte egentlig ikke på noe før kroppen min nektet å få i seg sjokolade. (en gang mellom uke 3 og 4) Fikk også ømme pupper i uke 4, men trodde dette var rent innbilt. Symptomene har etter dette bare blit sterkere og sterkere, og jeg kunne vært helt sikker uten å ta test mellom uke 5 og 6. (Men tok jo testen da jeg var 4+3 på vei.) Det sikreste tegnet er uansett positiv test!
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #6 Skrevet 27. april 2006 at du greier å stave TEGN riktig... det er et sikkert tein...nei tegn...
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #7 Skrevet 27. april 2006 at du greier å stave TEGN riktig... det er et sikkert tein...nei tegn... ← det va nå ikkje det som va pointe da..... såg ittepå att det va feil takk til de som har svart på det eg lurte på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå