Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Er det mulig å bytte produkter fra parfymeri hvis man ikke tåler de?
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 Ja, hvis du har kvitteringen. Det har jeg gjort opptil flere ganger.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 Må man få store utslett for å si at man ikke tåler de, eller holder det at man blir tørr og maskelignende eller klør?
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 Må man få store utslett for å si at man ikke tåler de, eller holder det at man blir tørr og maskelignende eller klør? ← Jeg ble rød og klødde, og forklarte det. Det holdt i hvertfall da. Du må fylle ut et slags returskjema, og så får du en tilgodelapp, i hvertfall hos Esthetique.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 Takk. Fint å vite, for jeg har reagert med kløe på et produkt.
Gjest Bodillen Skrevet 26. april 2006 #6 Skrevet 26. april 2006 Takk. Fint å vite, for jeg har reagert med kløe på et produkt. ← Hvis du har tendens til å reagere på hudpleieprodukter/kosmetikk, lønner det seg å spørre på forhånd om du får returnere det. Jeg har spurt i etpar parfymerier, og i helsekost, og der sa de nei... Innmari kjedelig å betale 4-500 kroner for et produkt man kanskje regner med å reagere på. Jeg løste det ved å få med en prøve.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #7 Skrevet 26. april 2006 Hvis du har tendens til å reagere på hudpleieprodukter/kosmetikk, lønner det seg å spørre på forhånd om du får returnere det. Jeg har spurt i etpar parfymerier, og i helsekost, og der sa de nei... Innmari kjedelig å betale 4-500 kroner for et produkt man kanskje regner med å reagere på. Jeg løste det ved å få med en prøve. ← Ja, det er sikkert lurt. Vanligvis så tåler jeg alt. Vet ikke hvorfor jeg reagerte på dette produktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå