Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å bytte produkter fra parfymeri hvis man ikke tåler de?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, hvis du har kvitteringen. Det har jeg gjort opptil flere ganger.

Skrevet

Må man få store utslett for å si at man ikke tåler de, eller holder det at man blir tørr og maskelignende eller klør?

Gjest Gjesta
Skrevet
Må man få store utslett for å si at man ikke tåler de, eller holder det at man blir tørr og maskelignende eller klør?

Jeg ble rød og klødde, og forklarte det. Det holdt i hvertfall da. Du må fylle ut et slags returskjema, og så får du en tilgodelapp, i hvertfall hos Esthetique.

Skrevet

Takk. Fint å vite, for jeg har reagert med kløe på et produkt.

Gjest Bodillen
Skrevet
Takk. Fint å vite, for jeg har reagert med kløe på et produkt.

Hvis du har tendens til å reagere på hudpleieprodukter/kosmetikk, lønner det seg å spørre på forhånd om du får returnere det. Jeg har spurt i etpar parfymerier, og i helsekost, og der sa de nei... Innmari kjedelig å betale 4-500 kroner for et produkt man kanskje regner med å reagere på. Jeg løste det ved å få med en prøve.

Skrevet
Hvis du har tendens til å reagere på hudpleieprodukter/kosmetikk, lønner det seg å spørre på forhånd om du får returnere det. Jeg har spurt i etpar parfymerier, og i helsekost, og der sa de nei... Innmari kjedelig å betale 4-500 kroner for et produkt man kanskje regner med å reagere på. Jeg løste det ved å få med en prøve.

Ja, det er sikkert lurt. Vanligvis så tåler jeg alt. Vet ikke hvorfor jeg reagerte på dette produktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...