Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Vurderer å gå på visning og by på dette huset, men er litt usikker. Hva vil du si er positive og negative sider med dette huset. Og hvor mye ville du bydd? Det ligger en ca 30 minutter kjøretur fra Bergen sentrum. http://finn.no/finn/realestate/object?finn...63&pos=1&tot=19
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 Syns beliggenheten virket knallfint. Hadde ikke helt sansen for arkiterkturen, men alt i alt så det ut som et veldig romsligt og fint hus. Kan ikke si hva jeg ville bydd uten å ha sett huset personlig + lest takst og evt tilstandsrapport. Dessuten er det jo du som skal by, vet du :blunke: Du må ta utgangspunkt i din/deres økonomi.
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 Tja, Os kan vel være en grei plass å bo. Ville ikke ha bodd der selv, for meg er det et sted en har hytte. Men joda, egentlig er det jo ganske ypperlig. Masse fin natur, kort vei til sjøen (kjekt med egen båtplass som følger med) og kort vei til byn. Synes huset så fint ut innvendig, men utvendig så det litt rart ut. Sikkert fordi det har blitt bygget ut i flere omganger. (lurer på om det gjør at planløsningen innvendig også blir litt snodig - men slike ting er jo veldig vanskelig å få en ordentlig inntrykk av kun ut fra bilder). Om du ønsker å bo på Os ville jeg helt klart gått på visning, huset virker sjarmerende og utsikten er jo kjempeflott! Jeg kjenner ikke til boligmarkedet på Os så hvor mye en bør by vet jeg lite om. Ta en titt på taksten og se litt på andre boliger til salgs i området. Da får du gjerne en oversikt over om hva som er en fornuftig pris. Lykke til da
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 Dette er så finurlig gjort - og slett ikke første gang det skjer. Fint å kunne annonser huset sitt gratis på KG.
Blueberry Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 Synes ikke prisen stemte overens med areal og beliggenhet...
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #6 Skrevet 26. april 2006 Stygg arkitektur og simple bygningsmaterialer. Altfor høy prisantydning for et så simpelt hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå