Jens Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Var på fjellet i påsken og så ikke prison break da. Forrige gang var det jo bare tilbake blikk med alle sammen. Det siste jeg så var att Lincoln var på vei inn i rommet med den elektriske stol. Broren og advokaten hadde sagt hade. Hvorfor ble han ikke drept?Hva skjedde?
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 Henrettelsen ble utsatt pga et anonymt brev som beviste en blindtarmoperasjon på broren til visepresidenten, og at liket som ble funnet ikke hadde hatt den samme operasjonen. De grov opp liket, men kunne bare identifisere pga tenner, og de stemte. Senere fikk vi se klipp fra VPens hus i skogen, hvor broren tok ut et gebiss. Linc mente faren var innom fengslet da han skulle henrettes, og VPen så også dette på overvåkningskameraene fra da han leverte det anonyme brevet. (NB! Jeg har sett dem på nett, så jeg er ikke hundre prosent sikker. Tør ikke skrive mer hvis det som hender etter er episoden som ikke ble vist.)
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 Det var vel også den episoden hvor Michael (er det ikke det helten heter?) måtte finne en alternativ rømningsvei siden dem monterte et nytt rør i rommet under sjukestua. Det er et kumlokk utafor "asylet" som også ligger inne på fangeområdet, og han kunne komme seg til det kumlokket via gangene ved å krabbe ut fra cella, men måtte fra kumlokket oppi dagslys og gå bort til asylet. I kjelleren på asylet var det nedgang til noen flere ganger sånn at det skulle gå ann å komme videre. Fettern til Sucre jobber på vaskeriet og skaffa en vaktuniform, og Michael tok en tur for å sjekke om kvelden. Vaktene så han fra tårnet da han hadde krabba ut av kumlokket, men han hadde på vaktuniform så da reagerte dem ikke. Vakta på asylet trodde også at Michael var en vakt, for dem på asylet omgikks tydeligvis lite med "blåjakkene". På vei tilbake til cella så dukka plutselig en av fangevokterne opp i de gangene, så Michael måtte gjømme seg rett bak ryggen på vokteren, og måtte presse ryggen sin mot noen glovarme rør. Dermed fikk han et jækli stygt brannsår og mista deler av kartet på ryggen.. Han fikk en ny date med legedama, da, men svarte som vanlig "ingen kommentar" på hennes spørsmål om hvem som hadde mishandla'n. Fetteren til Sucre ble en smule stressa da uniformen kom tilbake med svidd hull, men det som var værre var at legedama fant tøybiter i såret til Michael som hu gjenkjente som stoff fra fangeuniform. Jeg digger prison break!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå