Gjest Gjest1 Skrevet 26. april 2006 #21 Skrevet 26. april 2006 Ca. en gang i uken. Men jeg gnir av vasken hver gang jeg har pusset tenner så den ikke er full av tannkremrester. Og er det skittent andre steder så er det jo bare å ta for over med en klut med det samme.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #22 Skrevet 26. april 2006 Vasker det skikkelig en gang i uka, skulle gjerne gjort det oftere, for her støver så mye, men tida strekker ikke til. Venter vi besøk vasker jeg gjerne speil, vask og toalett...
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #23 Skrevet 26. april 2006 Hos oss må jeg vaske badet hver uke, noen ganger hver 4. dag. Og da er det relativt skittent synes jeg Masse støv på gulvet og skitten vask og dusj. Skjønner ikke hvorfor det blir så fort skittent. Vi er da ikke så skitne Hva med dere? ← Siden vi har hvitt baderomsinnredning, så tar jeg en klut hver dag. Mopper også gulv. Inngrodd vane, så det tar meg 2 min. dusjen spreyer vi etter hver dusj, så jeg skurer kansje annenhver uke,men bruker gassrens pga det er hele glassvegger
Gjest Skya Skrevet 26. april 2006 #24 Skrevet 26. april 2006 Gulvet vaskes daglig, for det blir oversvømt hver gang jeg dusjer. Resten hver eller annenhver uke.
salsera Skrevet 26. april 2006 #25 Skrevet 26. april 2006 Som regel en gang i uka. Det er noen merkelige fliser her hvor jeg bor nå, så man ser ikke at det blir skittent. Men hopper jeg over en uke, merker man det godt på kluten.
Ann Mari Skrevet 26. april 2006 #26 Skrevet 26. april 2006 Jeg tørker over med en våt klut hver dag, gulvet tar jeg også hver dag. Men vi er 4 personer her, hvorav 3 er tenåringer
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2006 #27 Skrevet 26. april 2006 Ordentlig vask en gang i uken, noen ganger oftre, men tar over vasken, toalettet, speilet flere ganger pr uke. Gulvet ca annenhver dag, skal ALDRI bygge bad selv med HVITE gulvfliser
Knurr Skrevet 26. april 2006 #28 Skrevet 26. april 2006 Aldri Har ikke bad, og fellestoalettene og -dusjene her på studnethjemmet vaskes hver ukedag av en vaskedame. Som er inludert i husleia. Vasken på rommet, derimot, må jeg tørke av stort sett hver gang jeg har brukt den.
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2006 #29 Skrevet 27. april 2006 Nå i eksamensperioden tør jeg ikke tenke på hvor lenge det er siden siste ordentlige rengjøring, men vanligvis vasker vi ukentlig.
Madammen Skrevet 27. april 2006 #30 Skrevet 27. april 2006 Gjør skikkelig rent en gang i uken, men den #¤# tørketrommelen avgir så mye støv at jeg må vaske over med en våt fiberklut et par ganger i uken. Doen vasker jeg 2-3 ganger pr uke, avhengig av hvor mange barn det er som har vært på besøk
Gjest Godjenta79 Skrevet 27. april 2006 #31 Skrevet 27. april 2006 En gang i uka, men vi er jo bare to voksne, så det holder seg rent ei stund. Og så drar jeg over i full fart hvis vi får besøk og sånn da
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #32 Skrevet 27. april 2006 Gulvet ca annenhver dag, skal ALDRI bygge bad selv med HVITE gulvfliser ← Ikke bruk mørkebrune heller! Alt - absolutt alt - vises altfor godt!
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #33 Skrevet 27. april 2006 Badet hos oss blir brukt av to små gutter, og det er behov for en rask "vask" hver dag. Vasker derfor daglig over vaskene/benkeplaten og toalettet. Bruker å håndduken etter jeg har dusjet, tørker over med den og hiver den i skittenkurven etterpå. Gulvet blir støvsuget innimellom, og vasket ukentlig. Bruker ofte litt klorin oppi vaskebøtten i lag med bittelitt vaskemiddel (må aldri blande salmiakk og klorin...), for å desinfisere (fjerne og forebygge sopp i dusjen osv. - har av og til kommet sorte prikker/sopp der.).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå