Gjest cecilia Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Hos oss må jeg vaske badet hver uke, noen ganger hver 4. dag. Og da er det relativt skittent synes jeg Masse støv på gulvet og skitten vask og dusj. Skjønner ikke hvorfor det blir så fort skittent. Vi er da ikke så skitne Hva med dere?
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 Samme som deg, det blir så fort skittent!!
Impala Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 En gang i uken, men da er det ganske møkkete ja
Gjest Elfrida Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 Ca en gang i uka, og da er det ikke såå møkkete, men vi er bare to. Jeg innbiller meg at tørketrommelen genererer en del støv, for jeg syns det blir langt mere støv i kroker og kriker på badet enn i andre rom.
NullHull Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 Jeg bor alene, allikevel tørker jeg over badegulv, vask og toalett hver dag. En dag i uken tar jeg "storvask", med vask av dusj og fliser, tørking inne i skap osv. MEN, det må nevnes at jeg lider av mye tvangshandlinger her asså ! (Er ikke bare badet hvor jeg har slike faste rengjøringsrutiner, dessverre...)
Daria Skrevet 26. april 2006 #7 Skrevet 26. april 2006 Alt for sjeldent... ← Det var min første tanke også... Men jeg bor alene, så det blir ikke så fort skittent -og om det er skittent, plager det bare meg...
Gjest Labellamia Skrevet 26. april 2006 #9 Skrevet 26. april 2006 En gang i uken, men tørker av vask og sånt hvis det kommer besøk ellers i uken.
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2006 #11 Skrevet 26. april 2006 Jeg kan jo lyge å si 1-2 ganger i uken.. Det er det jeg prøver på , men det kan glatt gå langt over en uke før jeg " får tid " til å ta det.
Cr@sh Skrevet 26. april 2006 #12 Skrevet 26. april 2006 Vi vasker badet 1 gang i uken. Men vi tørker gjerne over vasken og doen annen hver dag ca. Støvet kommer jo så fort. Dessuten syntes jeg det er trivelig om speilet er rent og pent... og da sier dt seg vel selv at jeg må fram med kluten flere enn 1 gang i uken..
Svart Katt Skrevet 26. april 2006 #13 Skrevet 26. april 2006 Bor med to venninner. Har hver vår vaskeuke - så her blir det vasket en gang i uka.
Skravla Skrevet 26. april 2006 #17 Skrevet 26. april 2006 Hovedrent en gang pr uke. Tar da grundig vask i dusjen i tillegg til do og vask og vasker gulvet. Ellers tar jeg speil, vask og toalett ved behov i løpet av uken. Er det mye hår og støv på gulvet så drar jeg over med tørrmopp.
Gjest StoreSky Skrevet 26. april 2006 #20 Skrevet 26. april 2006 Hovedrent en gang til annen hver uke. Inni do og vask litt oftere. Jeg er en person annen hver uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå