Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2002 #1 Skrevet 29. november 2002 Alt jeg husker er at det var om en europeisk kvinne som ble tatt til "fange" av en indianerstamme og forelsket seg i en indianer mann der.... husker noen hva filmen heter? mener det var noe med 'kvinne' i tittelen som er ganske lang.. håper på svar.... nei, snakker IKKE om danser med ulver
Ruby Skrevet 30. november 2002 #2 Skrevet 30. november 2002 Kan ikke helt komme frem til hvilken film du mener, men det kan hende du kan finne den her: http://www.lib.berkeley.edu/MRC/imagesnatives.html Ellers er Soldier Blue den beste indianerfilm jeg noen gang har sett!!!
Gjest Hilde Skrevet 30. november 2002 #3 Skrevet 30. november 2002 Jeg kan nok ikke hjelpe deg ... men må bare kommentere Ruby og "Soldier blue" - den filmen husker jeg gjorde et sterkt inntrykk. Tror jeg var 16-17 år da jeg så filmen.
Gjest Starya Skrevet 1. desember 2002 #6 Skrevet 1. desember 2002 Vet hvilken film du mener, kanhende het den det som Lea sa. Også så skjønn den indianeren var da...
Thea Skrevet 1. desember 2002 #7 Skrevet 1. desember 2002 Husker du ikke noen av skuespillerene da???
Gjest Starya Skrevet 1. desember 2002 #8 Skrevet 1. desember 2002 Aaah! Hva man ikke kan finne med noen tastetrykk på google! Søkte på filmtittelen Lea sa og fant denne deilige fyren...
Thea Skrevet 1. desember 2002 #10 Skrevet 1. desember 2002 Å fytti f............ :o Hvi jeg ønsker meg det veeeeeldig sterkt, kan jeg få han til jul da???? :D
Ruby Skrevet 1. desember 2002 #11 Skrevet 1. desember 2002 Er rimelig sikker på at tittelen Lea kom med er den rette filmen. Husker i alle fall at to kvinner blir kidnappet av en siouxstamme som er ute etter hevn mot general Custerl Den ene av kvinnene og en Lakotakriger faller for hverandre. En nydelig film!!! Og en nydelig Lakotakriger!!!
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2002 #12 Skrevet 1. desember 2002 Hei igjen! og takk for hjelp... Det var Stolen Women, Captured Hearts jeg mente... Hva den norske tittelen er har jeg ennå ikke funnet ut :-? Muligens fordi filmer aldri ble gitt ut på video i Norge, men tv 2 sendte da denne filmer på tv! :evil: uansett... skal jeg prøve å få bestilt den over nettet, for den filmen er såå nydelig... ps: han derre kjekke indianermannen....? han er MIN! juleklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå