milla27 Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Hei! Er ikke så god på dette her, så vet ikke engang om innlegget mitt kommer inn... men vi prøver! Det var godt å finne denne siden med så mange aktive bruder. Har lest mange innlegg og fått gode tips. Ser det er flere som har bryllupsdagbok... hvordan ordner jeg meg det? Er ikke så god på data og har heller ikke den største tålmodigheten I dag er det fire måneder igjen til jeg gifter meg, 26. august i Bergen blir den store dagen! Føler at jeg har ganske god kontroll på det meste av planleggingen. Men det er en ting som nesten ødelegger nattesøvnen og det er pynting av lokale og middagsbord... vet ikke hvordan jeg skal ha det. Eneste jeg ser for meg er fargene hvit, sølv og lyse rosa. Noen som har tips og kanskje noen bilder?
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 Gå nedover på framsiden av forumet. Der finner du en link til bryllupsdagbøkene.
Brudeberta70 Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 Er også ganske ny her! Men for en fin dato du gifter deg på! Bursdagen min! :-D Vi har akkurat funnet datoen vi gifter oss på, men tenker jo allerede på dette med pynting av bord og sånn. Jeg bor 100 mil unna der alt skal skje, og får panikk over at jeg ikke kan ha så god kontroll på slike ting! Jeg sitter jo her nede på østlandet, og skulle gjerne vært der opp i nord oftere slik at jeg kunne ha ordnet alt selv! Er kontrollfrik nemlig!
milla27 Skrevet 26. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2006 Takker så mye for hjelpen! Nå får jeg prøve å se hva jeg får til...
Gjest Nynne Skrevet 26. april 2006 #6 Skrevet 26. april 2006 Hei! Vet ikke om det er lov å tipse om andre forum, men www.bryllupsforum.com er et glimrende forum for gifteklare. Endelig et norsk bryllupsforum!
Brudeberta70 Skrevet 28. april 2006 #7 Skrevet 28. april 2006 Hei! Vet ikke om det er lov å tipse om andre forum, men www.bryllupsforum.com er et glimrende forum for gifteklare. Endelig et norsk bryllupsforum! ← Var dette en norsk side? Skjønte ikke noe av den jeg!
CurlySue Skrevet 28. april 2006 #8 Skrevet 28. april 2006 Var dette en norsk side? Skjønte ikke noe av den jeg! ← Ja, det er det. Jeg forstod ingenting jeg heller da jeg var der første gangen, men hvis du går inn på "forum" under "navigation" helt til høyre, kommer du inn i selve forumet. Der er det mange forskjellige emne som f.eks. Presentasjoner, småprat, famile og parforhold, tradisjoner, planlegging, innkjøp, fotoalbumet (kjoler, blomster, etc), dagbøker, osv, osv... veldig fin side! Den er helt ny så vidt jeg har forstått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå