Gå til innhold

hvilken dagbok burde jeg lese?

Anbefalte innlegg

Gjest aktiv gjest her
Skrevet

er på utkikk etter en god dagbok. kan noen gi meg tips om hvilken jeg burde lese? gjerne flere. :) :) :)

Videoannonse
Annonse
Gjest King James II
Skrevet (endret)

Anna Franks dagbok burde du lese.

eller du mente kanskje noen her inne....Ikke vet jeg har aldri sett på noen av dem og for og vere ærlig jeg kommer aldri til og gjøre det heller.

Endret av King James II
Gjest elinelle
Skrevet

NinaKanin sin Hope sin eller Jalileh sin.

Skrevet

Det synes jeg du skal finne ut av selv. Jeg, leser bare min egen, og den står ikke her inne en gang. Foreslår du skriver selv, en dagbok er jo egentlig bare interressant for den personen som skriver den. ;)

Gjest FireFighter
Skrevet
Det synes jeg du skal finne ut av selv. Jeg, leser bare min egen, og den står ikke her inne en gang. Foreslår du skriver selv, en dagbok er jo egentlig bare interressant for den personen som skriver den.  ;)

disse dagbøkene ligger jo åpene for alle derfor kan det være underholdning for enkelte.jeg leser et par folks dagbøker her inne. syns det er fint å se hvordan andre har det. syns det er interresant at du sitter med fastisvaret hvor du forteller at det bare er interresant å lese sin egen dagbok.

Gjest gjesta
Skrevet

Er vel bare å sette seg ned å lese igjennom å se hva du finner interesant.

Gjest Gjesta
Skrevet

Du verden, skulle nesten tro det var avloggede meg som drev egenreklame. Men jeg logger meg bare av når jeg skal være ordentlig slem.

Gjest Gjesta
Skrevet
Den med 9 hele innlegg?  :ler:

Sniglå sin :smilbla:

Ikke verst på et par timers eksistens, synes jeg. Jeg fant egentlig ut at det var greit å opprette en gjestebok når jeg først hadde skrevet "min" i denne tråden.

Gjest LoisLane
Skrevet

Frysepulver sin er det mye fart i. Har hørt mye bra om Nina Kanin sin også.

Er du sulten er Arkanas Arkadia stedet. :)

Liker Chiaras bokhjørne også, og jada - din også KvinneTrøffelGuden. Regner med at det er kona eller ungene dine som er trådstarter?

Gjest gjest1
Skrevet
Frysepulver sin er det mye fart i. Har hørt mye bra om Nina Kanin sin også.

Er du sulten er Arkanas Arkadia stedet. :)

Liker Chiaras bokhjørne også, og jada - din også KvinneTrøffelGuden. Regner med at det er kona eller ungene dine som er trådstarter?

:sur: Jeg liker ikke at gjester leser dagboken min, også REKLAMERER du for den???

Gjest LoisLane
Skrevet

Uff nei, ikke finn på å lese Frysepulver sin. Hun er en skikkelig sur bitch som spiser gjester til frokost.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, jeg trekker tilbake egenreklamen også. Vel har jeg lagt ut en dagbok her, men at folk skal drive på med å LESE den!?! Djeez!

Gjest gjest1
Skrevet
Uff nei, ikke finn på å lese Frysepulver sin. Hun er en skikkelig sur bitch som spiser gjester til frokost.

:sjarmor:

Skrevet

Sniglå sin :smilbla:

Min sin?! :lol:

Jeg holder nå en knapp på Ninakanin sin, ~Alwa~ sin, Jalileh sin, Ephemera sin, ooog Phobia sin. Og Towelie!

Blant annet :)

Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg leser en del... såå.. NinaKanin, Sniglå, Champagnepiken, Hecuba, Greensky og Elphaba sin! :)

Skrevet

min:)

trenger seriøst noen meninger og folk inne på dagboken min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...