Gå til innhold

Serviser, glass, bestikk..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Litjtuppa_*
Skrevet

Hvilke serviser, glass og bestikk har dere på ønskelisten?

Vi ønsker oss:

-Jasper Conran casual creme, et veldig enkelt og stilig kremfarget hverdagsservise.

-Pearl Grey som middagsservise..både lekkert og tidløst

-Et litt "finere" kaffeservise, men har ikke funnet det rette enda, gode forslag??

-Ellers "Anita" hardangerbestikk og muligens "Chateau" rødvinsglass..

Gøy å høre hva andre skal ønske seg og få litt inspirasjon :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

..

Endret av Nordlandspia
Skrevet

Vi blir ikke enige om hva vi skal ønske oss av servise!

Vi har nok hverdagsservis, så det er jo evnt et fintservise til fine anledninger.

Bestikk er hardanger's Hedda.

Glass og div fra Rosendahl.

Gjest mary_77bgo
Skrevet

Vi ønsker oss:

Wedgwood/ Vera Wang - Blanc sur Blanc middagsservice

Costa Boda Line glass

Hardanger bestikk "Kristin"

Skrevet

Vi ønsker oss

- Nora bestikk

- Porsgrund sitt "Tid" kaffeservise. Kunne gjerne tenke meg Erik Bagger "Opera" sitt kaffeservise, men det er nok litt for moderne til at det er like pent og stilrent om tyve år... Så da ble det Tid, som er tidløst.

- Glass er Erik Bagger "Opera"

- Venter gjerne med middagservise, da vi ikke vet hva vi har lyst på. Kunne gjerne tenke meg Rosendahl Grand Cru sitt, men det måtte bli mer til hverdags, i og med at de ikke har sausenebb, serveringsfat osv.

Skrevet

Vi ønsker oss:

Hardanger bestikk, Nora.

Kaffe og middags service, silver superior.

Glass, Line.

Vi har lagt ut ønskeliste hos tilbords, veldig kjekt med slikt system må jeg si... :)

Skrevet

Vi ønsker oss servise Nathalie fra Porsgrund Porselen

Glass og penbestikk har vi nok av :)

Skrevet

-Nina hardangerbestikk

- antarktis av Vebjørn Sand både servise og glass

Skrevet

Vi ønsker oss Maxi Strå serviset fra Porsgrund og Anita (fra Hardanger) bestikk.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi ønsker oss også Nathalie fra Porsgrund Porselen. Synes det er pent, stilrent og tidløst. Vi ønsker oss et enkelt servise der vi ikke trenger å ta hensyn til farge på dekoren ved valg av servietter og bordpynt. Nathalie har en bord i platina, og det er jo pent til sølvbestikk. Fint med et helt nytt servise som ikke så mange andre har ennå.

Gjest Julibrud 06
Skrevet

Servise: Silver superior

Glass: Kosta Boda, Line

Bestikk: har ikke bestemt oss. Synes det er vanskelig! Forslag til noe som passer med overnevnte?

:forvirret:

Skrevet
-Et litt "finere" kaffeservise, men har ikke funnet det rette enda, gode forslag?? 

Har "Tid" i kaffeservise selv. Utrolig tidløst og lekkert!

Gjest Gjest_Frøya_*
Skrevet

Hei

Vi skal gifte oss i sommer, og vi ønsker oss celini middagsservice og frokostservice fra Villeroy & Boch.

Bestikk har vi, men jeg tror vi kommer til å få det gamle sølvtøyet som oldeforeldrene mine hadde og det er superkoselig.

Ellers ønsker vi oss glass fra Hadeland Tinn, både rødvin og hvitvinsglass med tinnstett.

Hva annet ønsker dere dere?

Skrevet
Servise: Silver superior

Glass: Kosta Boda, Line

Bestikk: har ikke bestemt oss. Synes det er vanskelig! Forslag til noe som passer med overnevnte?

:forvirret:

Vi ønsker oss samme servise og glass som dere. Av bestikk ønsker vi oss hardanger, Nora. Har to tallerkener i silver superior og ett sett med Nora bestikk. Vi syntes nå at det er fint sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...