Netten Skrevet 25. april 2006 #1 Skrevet 25. april 2006 Har akkurat fått pakken fra Pure Lux nå, men ser at Buff foundation er litt for lys og Suntan litt for mørk... Var kun de to jeg bestilte, men lurer på om noen av dere har testet flere? Finnes det en som ligger midt i mellom de to? *håpe* Jeg bruker ellers i.d. 2.3 (medium beige).
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 Da blander du deg frem til en mellomting.
Scheherazade Skrevet 25. april 2006 #3 Skrevet 25. april 2006 Jeg bruker også 2.3 og har samme problemet som deg. Jeg kjøpte en tom boks og blandet fifty-fifty. Funker bra. I følge MUA (ja, jeg har forsket på mua i helgen...) blander eieren av Pure Lux til deg dersom du spør neste gang du bestiller, altså, hun mikser ferdig fifty-fifty til deg. Ellers var det noen som anbefalte på forumet til Pure Luxe å mikse med en tredje farge også, men jeg husker ikke hvilken det var. :teflonhjerne:
Netten Skrevet 26. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2006 Jeg bruker også 2.3 og har samme problemet som deg. Jeg kjøpte en tom boks og blandet fifty-fifty. Funker bra. I følge MUA (ja, jeg har forsket på mua i helgen...) blander eieren av Pure Lux til deg dersom du spør neste gang du bestiller, altså, hun mikser ferdig fifty-fifty til deg. Ellers var det noen som anbefalte på forumet til Pure Luxe å mikse med en tredje farge også, men jeg husker ikke hvilken det var. :teflonhjerne: ← Det er jo supert at hun kan blande ferdig!! Får sende en mail neste gang jeg skal bestille! Hva er MUA forresten...?
Quirky Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 MUA = Makeupalley, stappfult av anmeldelser av kosmetikk.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #6 Skrevet 26. april 2006 jeg bruker 2,3 om vinteren og 5,2 om sommeren av ID mineral. Har bestillt warm honey.kanskje litt mer gultonet enn 2,3 men får blande litt i av alle prøvene jeg fikk sist.. :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå