Daiquiry Skrevet 25. april 2006 #1 Skrevet 25. april 2006 (endret) jeg har fjernet innlegget mitt... Endret 26. april 2006 av Daiquiry
Leo Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 (endret) Jeg forstår godt at du ikke liker å bli ledd av! Det er ikke noe uvanlig fenomen og absolutt ikke noe å le av! (De som gjør det beviser bare at de er uvitende og ikke har lest "Vis hensyn"-tråden som ligger øverst i forumet...). Jeg er godt voksen og har levd med fenomenet i mange år. Jeg har også vært nysgjerrig og følgelig forsøkt så godt det lar seg gjøre å skaffe meg kunnskap om emnet. Det er lettere sagt enn gjort fordi selv forskerne er usikre og det sier seg vel selv at dette er et vanskelig område å forske på . Tror i hvert fall jeg vet en del om det, så du må bare spørre! Hvis du ikke vil legge ut spørsmålene dine her, kan du jo gjøre det på PM. Endret 27. april 2006 av Leo
Daiquiry Skrevet 27. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2006 Takk!! Godt vi er flere... Det begynte med at vi leste om det og så noen filmer, og selvfølgelig ville vi oppleve dette. Så vi kjøpte inn alle mulige dildoer og vibratorer og satte i gang, men ingenting skjedde.. Gjennombruddet kom da jeg ble så forbannet at jeg ikke gadd å prøve mer, men kjæresten min hadde en idè. Han stimulerte g-punktet mitt via rumpen med en glass dildo med krum tupp og jeg brukte en vibrator på klitten, og da kjente jeg at noe var på gang.. Jeg spurtet og tror at jeg fikk en orgasme lignende følelse, og jeg begynte å gråte uten at jeg klarte å stoppe... Etter dette har det bare gått bedre og bedre og nå holder det med at han bare bruker fingrene med en "kom hit" bevegelse i musen. Trenger ingen stimulering av klitten. Det tar ikke mange sekunder før jeg spruter, og jeg trenger ikke å presse. Og det toppet seg sist han var her, da tok han meg bakfra og når han trakk seg ut etter en stund, stod spruten. Men hvorfor får jeg ikke den orgasme følelsen?? Og jeg mener bestemt at det ikke er urin, for jeg tisser alltid før vi har sex og det lukter ingenting og er litt mer klebrig enn urin, men ikke så klebrig som skjede sekret. Men siden det kommer ut av urinrøret vil det jo alltid komme litt urin. Har lest at det er noen kjertler som heter Skenes kjertler som ligger langs urinrøret og at det er 29 av dem og det er disse man stimulerer for å sprute. Men da må jo g-punktet være noe annet eller?????? Flere som opplever dette eller???
Gjest Thalassa Skrevet 27. april 2006 #4 Skrevet 27. april 2006 Ja jeg har opplevd noe lignende flere ganger, og har ikke skjønt helt hva det er, om det er urin eller hva. Fordi jeg får ikke sammentrekninger når dette skjer, men det er utrolig deilig.
valentino Skrevet 27. april 2006 #5 Skrevet 27. april 2006 (endret) Jeg vil anbefale boken "Female ejaculation & the g-spot" av "Deborah Sundahl". Kvinner kan ejaculere med og uten orgasme. Orgasme med ejaculering for kvinner forutsetter en g-punkt orgasme. Kvinner kan lære seg å ejaculere ved å presse g-punktet med to fingre og rotere som dere gjør med klitoris. Dette stimulerer produksjon av ejucalasjonsvæsken. Etterhvert blir g-punktet hardere og større. Så blir halen til g-punktet nesten borte og delen nærmest åpningen større. Du vil føle at du får behov for å urinere. Press på med pc-muskene mens du fortsetter å stimulere g-punktet. Til slutt skal du presse som om du skal urinere, men det som kommer ut er ikke urin. Lykke til! Endret 27. april 2006 av valentino
Gjest Thalassa Skrevet 27. april 2006 #6 Skrevet 27. april 2006 nå ble jeg glad veldig informativt innlegg som beskriver ting veldig bra, og den boken skal jeg definitivt lese. tusen takk!
Mrs. K Skrevet 27. april 2006 #7 Skrevet 27. april 2006 (endret) Tråden er ryddet Viser til "Vis hensyn" Trille (mod) Endret 27. april 2006 av Trille
Daiquiry Skrevet 27. april 2006 Forfatter #8 Skrevet 27. april 2006 Takk Valentino!!! Skal kjøpe boken med en gang!!!!!
tåkedott Skrevet 28. april 2006 #9 Skrevet 28. april 2006 Valentino: du skriver; Kvinner kan ejaculere med og uten orgasme. Orgasme med ejaculering for kvinner forutsetter en g-punkt orgasme. da må det være en feilkobling på meg... jeg har kun hatt klitoris-orgasme, men spruter hver gang... jeg har kun hatt en eneste orgasme uten sprut, og den fikk jeg i søvne...
Daiquiry Skrevet 28. april 2006 Forfatter #10 Skrevet 28. april 2006 Du er ikke feilkoblet!! Jeg skulle gjerne ha sprutet når jeg fikk klitoris orgasme. Har en venninne som får det og jeg skulle gjerne visst hvordan man får dette...
Leo Skrevet 28. april 2006 #11 Skrevet 28. april 2006 Det jeg leser her, bekrefter egentlig det jeg har kommet frem til om at det ikke finnes noe fasitsvar på dette. Vi er jo forskjellig skapt på andre områder, så det er vel godt mulig at vi ikke er like på dette området også?! Det eneste jeg er sikker på er at det ikke er urin eller vaginalsekret. I mitt tilfelle minner det mest om litt "tyktflytende" vann, blankt og helt luktfritt. Selv får jeg det bare ved intens stimulering av G-punktet med god, gammeldags p.... Ingen "erstatninger" fungerer av en eller annen grunn. I tillegg må jeg være fullstendig avslappet (Gjerne med litt vin "innabords", men ikke for mye...) og helt trygg på partneren min. Det opptrer sammen med vaginalorgasmer og oppleves som helt fantastisk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå