Gå til innhold

Jippi, gravid på nytt etter SA

Sally

Anbefalte innlegg

Må bare spre min lykke til dere. Vi har nemlig bestemt å ikke fortelle til noen enda at vi er gravid, og da er det jo så flott å ha et slikt forum som dette, hvor man kan "rope ut" slike hemligheter...

Tok for bare noen timer siden en graviditetstest, og der var det to knallblåe streker!!! :D Vi er så lykkelig, har lyst til å fortelle det til alle. Men vi er jo bare 4 uker på vei, og vi vet jo at mye kan gå galt. Det fikk vi smertelig erfare for to måneder siden, da hadde vi en SA (7 uker på vei).

Så nå krysser vi fingrer, tær og alt det som kan tenkes krysses. Må jo bare være optimist, men jeg må innrømme at redselen ligger litt der bak å murrer. :( Får ringe legen å høre om jeg kan få komme litt før enn 10. uke til kontroll. Ellers så har vi jo privat jordmortjeneste man kan kontakte.

Litt deilig at det bare tok to måneder før vi ble gravid, den første måneden var jo når vi hadde SA'en, så det vil jo si at vi ble gravid med en gang etterpå. Forrige gang ble vi faktisk også gravid med en gang vi kastet p-pillene. (Mannen min kommer fra en VELDIG fruktbar familie, han har ørt-og-førti søsken, onkelunger osv. :wink: )

Det hjalp å skrive et innlegg her, trur jeg nå kan prate trygt i telefonen uten at jeg røper denne voksende hemligheten... :ler: Dere får ha en fortsatt fin kveld/helg alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Perser*

Gratulerer såååå masse med baby i magen :D

Jeg forstår godt at du er redd og jeg kjenner til følelsen! Men vi får bare kose oss og håpe....... og det kommer itl å gå kjempe bra ska du se :P Vi sees vel på SM :P

Kos og klem fra *Perser* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gratulerer så mye med graviditeten.

Har selv opplevd SA, så jeg vet at det ikke er noe hyggelig.

Så bra at det tok så kort tid, før du ble gravid igjen da.

Klem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller meg i rekken og gratulerer hjerteligst :briller: Vær optimistisk, og tenk på at naturen ordnet opp med noe som var galt. Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet, håper alt går godt! Klem fra Line og knøtte, termin 27.mai... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...