Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tjohei!

Står det bra til med sengehygienen,folkens?",)

Kor ofte bør en skifte på sengetøy egentlig? :forvirret: Har hørt om folk som sverger til hyppige skift for å holde sengemidden så langt unna som mulig.

Ingenting er som å krype dydusja/bada under dynen - i rent, velduftende sengetøy,kjenne den myke dynen omsvøpe deg freesht og deilig",)Noen som støvsuger madrassen ved hvert skift?? ;) Eller er det rett og slett overdrevent å skifte oftere enn annenhver uke?Kjør på! :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg skifter ukentlig, men ofte to ganger i uken. Skifter alltid hvis jeg har vært på byen

Skrevet

Skifter annen hver uke. Ser ingen grunn til å skifte oftere, det er ikke akkurat det morsomste jeg gjør.

Skrevet

har begynt å skifte en gang i uka.merker det godt på huden;eksemplagene har minket.så det er vel noe med den midden for enkelte av oss da...

Gjest Jalileh
Skrevet

Annenhver uke. Putetrekk kan jeg skifte opp mot 2 ganger i uka.

Gjest -eline-
Skrevet

Annenhver uke ca, har jeg vært på byen (noe jeg er ekstremt sjelden *sukk*) så skifter jeg dage etter uansett hvor lenge/kort siden det er gjort sist.

Skrevet

Før i tida var det et must å skifte dagen etter at man hadde vært på byen, men etter den elskverdige røykeloven kom er det ikke like viktig synes jeg.

Jeg skifter annenhver uke, oftere om jeg har tid. Men jeg sover hos kjæresten ca 3 netter i uken.

Skrevet

annnenhver måned ca. jeg veit, det er ekkelt. men det er slikt slit å gjøre det... selv om jeg elsker følelsen av rent sengetøy

Skrevet

Hver uke. Har kjæledyr som legger igjen et lag med pels i senga, samme hvor flink jeg er til å gre dem ellers. Før jeg fikk dyr her, skiftet jeg annenhver uke :)

Gjest gjest1
Skrevet

Cirka annenhver uke her i huset, helst ikke sjeldnere, gjerne oftere hvis jeg gidder :)

Skrevet

Ca en gang i uka til ungene. På vår seng blir det noen ganger oftere; hver 3dje dag kansjke. Nei, ikke pga. sex,( :tristbla: ) men fordi jeg så ofte svetter skikkelig ille om natta..

Æsj, det er sikkert overgangsalderen. :sjenert:

Skrevet

Annenhver uke.

Men hvorfor ligger denne på velvære, klær og kosmetikk egentlig?

Gjest Gjesta
Skrevet

annenhver uke om vinteren, hver uke osm sommeren.

Skrevet

Etter hver 3./4. uke.

Sover alene i dobbeltseng, så hender jeg flytter meg over til den andre siden for der er det jo nyvaska ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Vi skifter hvertfall annenhver uke, noen ganger oftere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...